2777
2789

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


خد‌ا بهت ببخشه ان شاءالله 😀😀🤲

حافظ کل قرآن 😍من یڪ دختر چآدریم😊شاد و پر نشاط☺️سر زنده و پرڪآر😉قرآن ونهج البلاغه اگر میخوانم ... رمآن هم می خوانم😍پآی سجاده اگر گریه میکنم😭خنده‌هام بین دوستام تماشایی است😅من اگر چادر سرم میکنم☝️نقاشم هستم✏️خطم هم خوبه ✍🏻حرف های دخترونم هم سر جاشه🤪شوخۍ هاۍ دوستانه هم میکنم😆تئاتر و سینماهم‌میرم البته‌نه هرفیلمی🙃کوه هم میرم با حفظ حجابم🏔من‌قشنگ تر ازدنیای‌خودم سراغ ندارم😍 

عطر شهیدی عطر مشهده؟ 😂😂

سکه16میلیونی بهارآزادی نیست پاییز اسارته😒/اینقدری که ما درگیر انتخابات آمریکاییم خود آمریکاییا نیستن بعد یه عده میگن آمریکا هیچ غلطی نمیتونه بکنه😹اونیکه نمیتونه هیچ غلطی بکنه تویی از موتوری جنس نگیر😂/کاش یه دوستی مثل حضرت موسی داشتیم باهاش میرفتیم شمال بزرگوار عصاشو میزد به دریای خزر باز میشد با ماشین مستقیم میرفتیم روسیه🙁/به جای اینکه بگی کرونا خر است بتمرگ تو خونت😒کرونا خر نیست خر تویی هموطن😏/نمیدنم چرا خدا به کشیشاگفته شراب بخورین ولی زن نگیرین اما به آخوندا گفته شراب نخورین اما تا جا داره زن بگیرین😐قضیه چیه؟/شوهرت مثل جاده چالوس نباشه که همه باهاش خاطره داشته باشن صلوااات😒/من اگه میوه هم بودم یه نارگیل رو بلندترین درخت جهان میشدم که فقط یه میموون حاضر بود برای به دست آوردنم ریسک کنه🙄/آرامش دو گیتی تفسیر این دوحرف است:آره تو راست میگی😏بااااشهه تو خووبیی🙄😏/برای اینکه سر قضیه کرونا یه تودهنی محکم به چینیا زده باشیم از این به بعد به جای کلمات ته چین، پاچین، بلدرچین و دارچین به ترتیب از واژگان ته گل محمدی، پاگل محمدی، بلدرگل محمدی و دارگل محمدی استفاده میکنیم😎✌️/کاش یوزارسیف عباشو رو منم مینداخت بعد که برمیداشت من لاغر و خوش هیکل میومدم بیرون با بغض میگفتم:با من چه کردی یا نبی؟ 😢دنبه هایم کو؟ 😢/خواهشا منو تو تاپیکای سیاسی دیدین پرتم کنین بیرون دیگه سیمکارت ندارم🥺😒
عطر مشهدی بزنه خودت با دستای خودت خفش میکنی 😂😂😂

خودش شهید میشه😂😂

سکه16میلیونی بهارآزادی نیست پاییز اسارته😒/اینقدری که ما درگیر انتخابات آمریکاییم خود آمریکاییا نیستن بعد یه عده میگن آمریکا هیچ غلطی نمیتونه بکنه😹اونیکه نمیتونه هیچ غلطی بکنه تویی از موتوری جنس نگیر😂/کاش یه دوستی مثل حضرت موسی داشتیم باهاش میرفتیم شمال بزرگوار عصاشو میزد به دریای خزر باز میشد با ماشین مستقیم میرفتیم روسیه🙁/به جای اینکه بگی کرونا خر است بتمرگ تو خونت😒کرونا خر نیست خر تویی هموطن😏/نمیدنم چرا خدا به کشیشاگفته شراب بخورین ولی زن نگیرین اما به آخوندا گفته شراب نخورین اما تا جا داره زن بگیرین😐قضیه چیه؟/شوهرت مثل جاده چالوس نباشه که همه باهاش خاطره داشته باشن صلوااات😒/من اگه میوه هم بودم یه نارگیل رو بلندترین درخت جهان میشدم که فقط یه میموون حاضر بود برای به دست آوردنم ریسک کنه🙄/آرامش دو گیتی تفسیر این دوحرف است:آره تو راست میگی😏بااااشهه تو خووبیی🙄😏/برای اینکه سر قضیه کرونا یه تودهنی محکم به چینیا زده باشیم از این به بعد به جای کلمات ته چین، پاچین، بلدرچین و دارچین به ترتیب از واژگان ته گل محمدی، پاگل محمدی، بلدرگل محمدی و دارگل محمدی استفاده میکنیم😎✌️/کاش یوزارسیف عباشو رو منم مینداخت بعد که برمیداشت من لاغر و خوش هیکل میومدم بیرون با بغض میگفتم:با من چه کردی یا نبی؟ 😢دنبه هایم کو؟ 😢/خواهشا منو تو تاپیکای سیاسی دیدین پرتم کنین بیرون دیگه سیمکارت ندارم🥺😒
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز