2777
2789
عنوان

کمک کنید بچه ها

189 بازدید | 7 پست

اگه شما یه دختر ۱۸ ساله بودید میخواستین برین دانشگاه آزاد مهندسی پزشکی دزفول میخوندید یا مهندسی اپتیک و لیزر دزفول 

یا اینکه اصلا هیچکدومشو نمیرفتید و سال دیگه میموندید و خیلی درس میخوندید تا رشته خوب قبول شین؟؟؟

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

من اگه جات بودم حتما 1 سال دیگه خوب خوب میخوندم 1 رشته خوب 1 دانشگاه خوب درس میخوندم.تو این اوضاع گرونی و بی سر و سامونی و بیکاری چرا آدم واسه دانشگاه اینهمه هزینه کنه

پول عزیز خیلی دوستت دارم و همیشه منتظرتم😍😍
پشت کنکور موندن خیلی ریسکه بعضیا پشیمون میشن چرا همون اول نرفتن و وقتشونو تلف کردن بنظرم تحقیق کن و ...

اخه من هنوز واسه کنکور نخوندم و امسال همینجوری کنکور دادم

اخه من هنوز واسه کنکور نخوندم و امسال همینجوری کنکور دادم

پس اگر تو خودت میبینی کنکور بده خودتم بهتر میدونی هر سال سخت تر میشه

اگه انگیزه داشته باشی و خوب بخونی و هدف داشته باشی کنکور برات راحته و موفق ازش بیرون میای ولی اگه خودتو میشناسی میدونی که اونقد نمیتونی راجبش جدی باشی وقتتو تلف نکن این تجربه شخصی منه مهمترین عاملای موفقیت تو کنکور تلاش بی وقفه و انگیزست اگر تنبل نیستی بهترین فرصت برای تضمین ایندته

راجب هدف گفتم هدفتو انتخاب کن قله رو در نظر بگیر که اگه قله نشد چیزای خیلی خوب دیگه رو فتح کرده باشی 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

رژیم و درس

yalllldllll | 11 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز