بچها من قبلا دوبار باردار شدم شوهرم مجبورم کرد سقطش کنم چون شرایطشو نداشتیم الان از سقط هام دوسال میگذره سه ماه اقدام به بارداری کردم هنوز باردار نشدم خیلی دلم گرفته که چرا خدا وقتی که شرایطشو نداشتیم بهمون بچه داد الان دیگه نمیده 😭 بچها واسم دعا کنید