2777
2789
عنوان

اشکم دم مشکمه!

160 بازدید | 13 پست

اصلا خودمم نمیدونم چرا اینطوری میشم.حرفهای منطقی و آماده زیاد دارم اما کافیه بحث یکم بالا بگیره اشکم ناخودآگاه سرازیر میشه صدام میلرزه و به خاطر همین هیچ وقت نتونستم حرفمو درست و حسابی به طرف برسونم.درکل نمیشه گفت منطقی ام اما احساساتی هم نیستم.معمولا آدم ساکتیم و جیکم در نمیاد فک کنم بهدخاطر اینه ک وسط یه بحث تا میام صدامو ببرم بالا اشکم میریزه!کسی مثل من هست؟چیکار میکنید ک این اتفاق نیوفته؟

در خیالم خیالی جز خیال تو پرسه نمی زند خیال ناب من!همسرمA❤️😍

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

منم مثل شما بودم ولی از وقتی عقد کردم بهتر شدم

سلام من خواهر 10 ساله ام رو یک سال پیش از دست دادم و یک ماه پیش پدر و مادرم رو در یک روز به علت کرونا از دست دادم 40سالشون بود و خیلی برام سخت میگذره...لطفا اگه امضامو میخونید براشون فاتحه بخونین  

جلوخودتو بگیر اشک نریزی.شاید مسخره کنی اما تمرین کن همیشه حرفتو به کرسی بنشون . اصلا داد نزن آروم ولی با دانش حرف بزن .ببین بعضیا رقیقالقلبن زود اشکشون میاد اما نصف دیگه مقصر کارن اصلااا گریه نکن با اعتماد حرف بزن

خدا بزرگه🙃

تمرین جلوی آینه 

99/8/30 ساعت 3 بعد از ظهر شد لحظه تحویل عمرم ❤️__\/\/\/__\/\/\/\/___\/\/\/\/\/\/❤️ضربان قلبم با قلبت هماهنگه- با احترام، درخواست دوستی رد میشه. یه دوست برام کافیهب مثل تو😚اره تو خوبی! اینو بگو و خودتو خلاص کن

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز