2777
2789
عنوان

مردم بد ذات

2119 بازدید | 20 پست

بخدا موندم با این آدما کارشون نداری حتی نگاشون هم نمیکنی پست سرت حرف میزنن ،حسودی میکنن،تو زندگیت دخالت میکنن که از هم بپاشه بعضی ها رومیبینم تعجب میکنم این همه پلید چطوری درون شون وجود داره!!؟شما هم دارین از این افراد اطراف تون؟

آره مگه میشه نداشت 😑✋

ازتون خواهش میکنم برای آزادی بابام دعاکنید،حال دلم این روزا خیلی گرفتس بابام یک سالو نیمه زندان دوتا زن داره ۸تا بچه خلاصه بگم شرایط زندگیشون سخته غصه خانوادم و غصه زندگی خودم راحتم نمیزاره از ته دلتون خواهرانه برامون دعاکنید.ممنونم

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

متنفـرم از آدم های که همیشه در حال نظـر دادن هستـن حتی بدون اینکه نظـرشون رو پرسیده باشـی تو تمـام مسائل شخصـی آدم سـرک میکشـن و تـِز میدن هر کـس سلیقـه خاص خـودش رو داره اگه از نظر شمـا زشتـه سلیقه و نظرتون رو برای خودتون نگهدارین متنفـرم از آدم های که از خصـوصی ترین مسائل زندگی آدم سوال میپرسـن متنفـرم از آدم های بدذات که اگه به نفعشون باشـی بهت خوبـی میکنن و اگه براشون نفع نداشته باشـی بدترین بدی هارو در حقت میکنن و اگه باهاشون مثل خودشون رفتار کنی تازه ناراحت هم میشن ولی من این رو تو زندگیم یاد گرفتم با هرکس اندازه لیاقتش رفتار میکنم من کینه ای نیستـم اما آلزایمر هم ندارم حتی کوچیکترین حـرف ها توی ذهنم مونده اگه لطفی در حق این مدل آدم ها بکنم معنیش این نیست بخشیدم یا فراموش کـردم از ته قلبم از وجودشون متنفـرم فقط شاید اون لحظه مجبور بودم لطفی کنم خیلی وقتا در جواب این همه فضولی و سوال فقط لبخند میزنم و تو ذهنم فکر میکنم آیا این چیزها به تو ربطی داره 

باشه =لطفا خفه شو سرمو خوردی،افرادی که دنبال دعوا هستن رو اصلا جواب نمیدم پس فکر نکنید جواب ندارم که بدم ده برابر شما جواب دارم منتها آدم حساب نمیکنم یه عده رو  (امضام مخصوص کاربرای بیشعوره از بقیه معذرت میخوام )

مادر شوهرم وپدر شوهرم

متاسفانع من خواب میبینم یعنی ازفردای خودم میفهمم 

خواب دیدم دسیسه میکنن برام

باشه =لطفا خفه شو سرمو خوردی،افرادی که دنبال دعوا هستن رو اصلا جواب نمیدم پس فکر نکنید جواب ندارم که بدم ده برابر شما جواب دارم منتها آدم حساب نمیکنم یه عده رو  (امضام مخصوص کاربرای بیشعوره از بقیه معذرت میخوام )

خیلی زیاد.متاسفانه انرژی منفی تو جامعه خیلی زیاد شده.از طرز رانندگی و قیافه های مردم و فامیل که همش با هم قهرند و نسبت به هم جبهه دارن میشه فهمید.خودتو زیاد درگیر نکن و فاصله بگیر تا این وضع کرونا و اقتصاد و تمام اخبار منفی تموم بشه

دقیقا

واینکه توقع داشته باشی بعضی ادما کاریت نداشته باشن چون کاریشون نداری مثه ای میمونه توقع داشته باشی گرگ تورو نخوره چون تو نمیخوریش!

در صورتی که ذات گرگ اونه و ذات تو متفاوته

❌🚨از یکم دی ماه برای اعتراض به وضعیت سایت نه تاپیک میزنیم نه پست میزاریم🚨❌ ...  A New Me    Coming Soon     Loading...  ۲۰%                                          عضو اکیپ علمی تخیلی💫             خدایاشکرت💕    i can🕊
بنده خدا آدم سراغ دارم از حسودی طلسم و سحر می‌کنه خوشی زن و شوهرا را نبینه و دودمانشونو از هم بپاشون ...

ماهم داریم تو اقوام یه خانم دنبال همین کاراست چون شوهرش باهاش بد رفتار میکنه

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز