2777
2789
عنوان

کلافه شدم دیگه 😑😑😑

115 بازدید | 14 پست

با جاریم تو یه ساختمونیم خیلی سختی ها کشیدم از دستش خیلی بدی ها در حقم کرده بود که افسردگی گرفته بودم همش سرش تو زندگیمه وقتی بهش گفتم باردارم داشت پس میفتاد و با شوهرش جیغو داد دعوا کردن حالا اومده جلو خانواده شوهرمو شوهرم ادعا میکنه که خیلی بچمو دوس داره و هی برا بچه من لباس میگیره و هی صبح تا شب رو گوشیم زنگ میزنه زنگ خونمونو میزنه اصن از دستش اسایش ندارم نمیذاره استراحت کنم بهش میگم میخام بخابم بدتر میاد زنگمونو میزنه هی غذا میاره من اصن بهش اعتماد ندارم که چیزی از دستش بخورم .بنظرتون چکار کنم ؟ انقد میپیچونمش اما از رو نمیره .😔

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

غذا رو بگیر و تشکر کن بزار شوهرت بیاد بخوره یا بریز تو ظرف یک بار مصرف بده به یه نیاز مند

نترس چیزی نمیشه شاید چون باردار شدی بخاطر شرایطت میخواد بهت لطف و محبت بکنه

یا میگه بوی غذا میره

گوشیتم سایلنت کن بخواب

والا خوبی ام میکنی ایراد میگیرن😑😑

کاربری سابقم اسمش"همونی که همش میترکه"بود😑😑😑دوتا کاربر داشتن به هم فحش های خیییییییلی بد میدادن و دعوا میکردن من نی نی یار شبو تگ کردم اومد خودمو لغو کاربری کرد😒😒😒😒پروفایلمم عکس یه مادر و دختر خوشگل بود دیگ اینسری عکس خودمو گذاشتم ک کسی اسکی نره😖
به شوهرت بگو با برادرش حرف بزنه بگه زنتو جم کن😒

شوهرم همش میگه من چیزی نمیگم که دعواشون بشه .ولی بخدا همش استرس میگیرم از کاراش .بخدا دیروز خواب بودم زنگومونو زد با تپش قلب رفتم درو باز کردم

چون تو نمیشناسیش اینو میگی 

به هر حال تویی ک میشناسیش ازش اینارو گفتی و منم از این حرفا متوجه شدم که ادم بدی نیست!!

زیاد بد دل نباش خودتو از بین میبری

کاربری سابقم اسمش"همونی که همش میترکه"بود😑😑😑دوتا کاربر داشتن به هم فحش های خیییییییلی بد میدادن و دعوا میکردن من نی نی یار شبو تگ کردم اومد خودمو لغو کاربری کرد😒😒😒😒پروفایلمم عکس یه مادر و دختر خوشگل بود دیگ اینسری عکس خودمو گذاشتم ک کسی اسکی نره😖
شوهرم همش میگه من چیزی نمیگم که دعواشون بشه .ولی بخدا همش استرس میگیرم از کاراش .بخدا دیروز خواب بود ...

وا نزار انقد اذیتت کنه 

میتقیم بهش بگو

بگو میای اینجوری من اذیت میشم لطفا مراعات کن

هیچ کس لیاقت اشک های تو را ندارد ولی هر کسی که لیاقت انها  را داشته باشد هرگز تو را به گریه نخواهد انداخت!☺️
به هر حال تویی ک میشناسیش ازش اینارو گفتی و منم از این حرفا متوجه شدم که ادم بدی نیست!! زیاد بد دل ...

باشه الکی قضاوت کن انقد یه مدت ب شوهرم گیر داده بود و اذیتم کرد که افسردگی گرفته بودم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز