2777
2789
عنوان

دانشگاه

157 بازدید | 30 پست

سلام 

من تازه با اینجا آشنا شدم خیلی خوشحال میشم اگه نظرتون و راهنماییتونو بدونم 

من امسال کنکور دادم انصافا هم خوب نخوندم ولی رشته هایی در حد هوشبری و پرستاری و اتاق عمل زدم 

دانشگاه آزاد هم فقه و حقوق زدم 

غیر انتفاعی هم روانشناسی مجازی قبول شدم 

حالا بنظرتون بمونم پشت کنکور واسه پزشکی 

یا چی...

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اگه امسال میتونی اراده کنی و درست حسابی بخونی بنظرم بمون واسه پزشکی

دوست من پارسال کنکور داد رتبه ش 3000 این حدودا شد با اینکه 98 آسون بود

امسال دو رقمی اورد

بازم میل خودت

die hölle ist leer alle teufel sind hier

خب اگه اومده چي قبول شدي در نهايت؟

لازم نيست نظرات من باب ميل همه باشه ولي همه ي ما ازاديم نظرات خودمون رو بديم.لازم نيس من همه رو متقاعد كنم مثل من فكر كنن ولي بايد كاري كه از ديد خودم درسته رو انجام بدم☺️
اگه دولتی بیاری که هیچی... وگرنه بشین درست بخون. منم میخوام همین کارو انجام بدم. البته اگه دولتی رش ...

وای نه دو سال خیلی سخته برای من که دولتی و آزادش مهم نیست فقط نمیتونم انتخاب کنم میترسم بمونم اصلا قبول هم بشم ولی سخت باشه پزشکی شما زشتت چیه

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز