2777
2789
عنوان

کیست درموئید

5933 بازدید | 75 پست

بچه ها کسی داشته

حتما باید عمل بشه اصلا درمانی داره 

مال خواهرمه ۱۵ سالشه الان عکسشو میزارم خیلی نگرانیم

من همانم که تو غمگین شوی میمیرم 😘😘😘😘

اره عزیزم زودتر ب فکر درمانش باشین

خواهرشوهر خواهرم توی کمرش داره دیروز واسه سومین بارعملش کردن

خدابهم ندادپسر😢جامو بندازه پشت در😁عروسم بگه جادوگری😈 عوضش داده گل دختری 👩‍👧جامو بندازه تو پنجدری روم بکشه لاحاف زری🛌 دومادم بگه تاجسری👑به به عجب مادرزنی😊😎
اره عزیزم زودتر ب فکر درمانش باشین خواهرشوهر خواهرم توی کمرش داره دیروز واسه سومین بارعملش کردن

خطرناکه یعنی 

من همانم که تو غمگین شوی میمیرم 😘😘😘😘

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

خطرناکه یعنی 

اینکه توی تخمدانشه نمیدونم چجوریه مال اون خیلی پیشرفت کرده بود

خدابهم ندادپسر😢جامو بندازه پشت در😁عروسم بگه جادوگری😈 عوضش داده گل دختری 👩‍👧جامو بندازه تو پنجدری روم بکشه لاحاف زری🛌 دومادم بگه تاجسری👑به به عجب مادرزنی😊😎
مرسی عزیزم 

خواهش میکنم

خدابهم ندادپسر😢جامو بندازه پشت در😁عروسم بگه جادوگری😈 عوضش داده گل دختری 👩‍👧جامو بندازه تو پنجدری روم بکشه لاحاف زری🛌 دومادم بگه تاجسری👑به به عجب مادرزنی😊😎
خطرناکه یعنی 

عزیزم منم‌دوبار کیست درموئيد داشتم،،یکبار تخمدان راستم،،یکبار تخمدان چپم،،بله کیست درموئيد یا همان کیست مویی حتمن باید عمل بشه،،ولی چون خواهرت بچه هست لاپارسکوپی کنین یعنی همون لیزر،،،،جراحی باز نکنه چون بچه هستش

یه پزشک‌ زنان پیدا کنین که لاپارسکوپی هم کنه،،با لیزر براش بر میدارن،،اونم بازم باید متخصص زنان ببینه چون کیستی که خیلی بزرگ باشه با لیزر  جواب نمیده و باید جراحی باز بشه که میشه همون بخیه خوردن مثل سزارین،،بعد از عمل هم مقداری از کیستش می فرستن آزمایشگاه برا نمونه برداری 

کیست های آبی همون کیست ساده هستن که با مصرف قرص های جلوگیری از بین میرن (از روز اول پریود شبی یکی خورده بشه )کیست های هموراژیک یا همون کیست های خونریزی کننده هم خوشبختانه با مصرف قرص جلوگیری بازم از بین میره

فقط کیست های درموئيد یا مویی هستن که حتمن باید جراحی بشن،،،فقط یه نصیحت خواهرانه بهت میکنم همیشه خواهرت چهار ماهی یه بار حتمن سونوگرافی بره برای بررسی تخمدان هاش،،من الان همیشه سونوگرافی میرم خداروشکر دیگه هم کیست مویی نیاوردم 

من هفته ۱۷ بارداری فهمیدم کیست درموئید تو تخمدان دارم دکتر گفت کوچیک میشه و وقت سزارین درش میارم. اولش ۷ سانت بود ولی شد ۹ سانت و هفته ۲۶ که بودم ی روز عصر درد شدید گرفتم و اورژانسی عملم کردن. خداروشکر دخترمم سالم موند تو شکمم

عزیزم منم‌دوبار کیست درموئيد داشتم،،یکبار تخمدان راستم،،یکبار تخمدان چپم،،بله کیست درموئيد یا همان ک ...

آجی کیستش ۴ سانته 

من همانم که تو غمگین شوی میمیرم 😘😘😘😘
فقط کیست های درموئيد یا مویی هستن که حتمن باید جراحی بشن،،،فقط یه نصیحت خواهرانه بهت میکنم همیشه خوا ...

ببخشید مشکلی در نازائی هم بوجود میاره ایا

من همانم که تو غمگین شوی میمیرم 😘😘😘😘
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز