2777
2789
عنوان

بیاین قضاوت

146 بازدید | 19 پست

دختری که شیربها نگرفت ...ولی دو دونگ خونه رو قرار شد بنامش بزنن ولی تو قباله نوشته نشده و محضری هم نشد..و همه طلاهاش تو دوران عقد فروخته شد بخاطر کابینت خونه .و عروسی خیلی خودمونی تو خونه براش گرفتن بدون ارکست میوه و فیلمبردار و کارت دعوت..شام عروسیشم ۵تومن شد..جهازشم هممممش پای خودش بود در حد خوب بجز کمد دیواری و گاز صفحه ای...درعوض آقا پسر خونه داشت..در حق کدوم کوتاهی شده بنظرتون؟

برای من که میشنوم،حرف زدن دیر نیست...

در حق من ☹

گاهي اوقات فقط منتظري منتظر خاك شدن دوست عزیزم برای دعوا اینجا جمع نشدیم اگر با من موافق نیسنی ریپلای کن منطقی دلیلتو بگو،نیازی ب دعوا و خشونت نیست اگر هم از من بدت میاد بهم بگو خیلی محترمانه از تاپیکت برم بیرون.انسانیت خودمون را زیر سوال نبریم حتی در فضای مجازی!!!!!! حال دلم خوب نیست خدایا یا معجزه کن یا راحتم کن.....دارم توی گناه دست و پا میزنم نجاتم بده😔😔😔عاقبت روزی خواهم رفت از دنیایی که بیهوده مرا به آن بسته اند.....خدایا من دشمنت نبودم که منو به اینجا رسوندی ولی ازت میخوام دشمنمم به اینجایی ک من رسیدم نرسونی...میدونی خیلی سخته خیلیی سخت....من دلم تنگه واسه یک دلخوشی کوچیک.....دادگاه پر از عاشق‌هاییه که گفته بودنمارو بعد از مرگ هم کنار هم دفن کنید!!💔حرفات همشون یادم رفته ، جز اونجا که گفتی: حتی اگه تو بخوای بری "من نمیزارم"🖤 همه برای رسیدن به عشقشون روز شمار میکنن من برای رسیدن روز مرگم.....و این تلخ نیست درد عشق است.....‌این که هنوز زنده ام و نفس میکشم فقط بخاطر اینکه طاقت دیدن اشکهای مادرمو ندارم پس خدایا لطفا مواظب تنها دلیل زندگیم باش🙃

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

فکرکنم هیچ کدوم

امیدوارم هرکسی ک منتظر نی نی هستش خدا بزودی بهش یه نی نی خوشکل بده بگو آمیییین    دوستان لطفا درخواست دوستی ندید قبول نمیکنم ،ممنون میشم اگه سوالی دارین توی تاپیک های خودم یا خودتون ازم بپرسین 😊

همه رو خود دختره قبول کرده که اگر میدونست رو دلش میمونه نباید میکرد که الان عقده ی چیزی تو دلش نباشه و بشینه زندگیشو بکنه 

ولی بهر حال الان که پیش اومده قضاوت نمیخواد بشینن با هم زندگیشونو بکنن خدارو شکر کنن که هم خونه دارن و هم وسایل و کلی جلو افتادن از هم سن و سالاشون

😂

والا دختر خوب من مهریه ام زیر صفره ن عقد داشتم ن کادوی انچنانی ن خونه خواهم داشت

گاهي اوقات فقط منتظري منتظر خاك شدن دوست عزیزم برای دعوا اینجا جمع نشدیم اگر با من موافق نیسنی ریپلای کن منطقی دلیلتو بگو،نیازی ب دعوا و خشونت نیست اگر هم از من بدت میاد بهم بگو خیلی محترمانه از تاپیکت برم بیرون.انسانیت خودمون را زیر سوال نبریم حتی در فضای مجازی!!!!!! حال دلم خوب نیست خدایا یا معجزه کن یا راحتم کن.....دارم توی گناه دست و پا میزنم نجاتم بده😔😔😔عاقبت روزی خواهم رفت از دنیایی که بیهوده مرا به آن بسته اند.....خدایا من دشمنت نبودم که منو به اینجا رسوندی ولی ازت میخوام دشمنمم به اینجایی ک من رسیدم نرسونی...میدونی خیلی سخته خیلیی سخت....من دلم تنگه واسه یک دلخوشی کوچیک.....دادگاه پر از عاشق‌هاییه که گفته بودنمارو بعد از مرگ هم کنار هم دفن کنید!!💔حرفات همشون یادم رفته ، جز اونجا که گفتی: حتی اگه تو بخوای بری "من نمیزارم"🖤 همه برای رسیدن به عشقشون روز شمار میکنن من برای رسیدن روز مرگم.....و این تلخ نیست درد عشق است.....‌این که هنوز زنده ام و نفس میکشم فقط بخاطر اینکه طاقت دیدن اشکهای مادرمو ندارم پس خدایا لطفا مواظب تنها دلیل زندگیم باش🙃
همه رو خود دختره قبول کرده که اگر میدونست رو دلش میمونه نباید میکرد که الان عقده ی چیزی تو دلش نباشه ...

نه من چیزی سرم نمیشد اون زمان..چیزی ام الان به دلم نیس...فقط بعضیا طلبکار میشن گاهی اوقات بخاطر همون گازه و کمده

برای من که میشنوم،حرف زدن دیر نیست...
دیگه با خوبی و محبت و مهربونی زندگی کنن . بهر حال اون اقا هم متوجه خوبی هست و یه روز بهشون این دو دو ...

متاسفانه اون آقا اصلا متوجه خوبی نیسن...کسی که باید گذشت کنه منم 

برای من که میشنوم،حرف زدن دیر نیست...
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز