و من با بازگشتی پرشکوه دوباره اومدم خدمتتون😎همون طور که اسمم رو مشاهده میکنید بنده معروف به هره مار دارم تو دلبری😌 اما میگذرم از عشق من همش سر سری😜 آآآآآ بیا وسط مهره مار دارم💃💃اگه تو از پیشم بری شمعدونی ها دق میکنن😕 😎چطو شما پسرا فک میکنید ارزو ما دخترا ازدواج😒 نه بوخدا ما ارزومون اینه که پاستیل 😥و نوتلا💜 و شکلات😋 و فست فود😄 بخوریم بخوریم و چاق نشیم😐 (عاقا به جان خودم من کاربر جدید نیستم خواهر شوهرا فداتون نیاز به تبریک نی😂🙌) انقدرم گیر ندین تو چرا با اینکه مجردی و فلانی سنت بهمان عضو سایتی بازم به جان خودن نه به جان شما همه فک و فامیل و ننه و بابا خبر دارن از عضویت من اینجا تازه
چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂
طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرشهای معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرشها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحتتر تونستم انتخاب کنم.
و من با بازگشتی پرشکوه دوباره اومدم خدمتتون😎همون طور که اسمم رو مشاهده میکنید بنده معروف به هره مار دارم تو دلبری😌 اما میگذرم از عشق من همش سر سری😜 آآآآآ بیا وسط مهره مار دارم💃💃اگه تو از پیشم بری شمعدونی ها دق میکنن😕 😎چطو شما پسرا فک میکنید ارزو ما دخترا ازدواج😒 نه بوخدا ما ارزومون اینه که پاستیل 😥و نوتلا💜 و شکلات😋 و فست فود😄 بخوریم بخوریم و چاق نشیم😐 (عاقا به جان خودم من کاربر جدید نیستم خواهر شوهرا فداتون نیاز به تبریک نی😂🙌) انقدرم گیر ندین تو چرا با اینکه مجردی و فلانی سنت بهمان عضو سایتی بازم به جان خودن نه به جان شما همه فک و فامیل و ننه و بابا خبر دارن از عضویت من اینجا تازه
و من با بازگشتی پرشکوه دوباره اومدم خدمتتون😎همون طور که اسمم رو مشاهده میکنید بنده معروف به هره مار دارم تو دلبری😌 اما میگذرم از عشق من همش سر سری😜 آآآآآ بیا وسط مهره مار دارم💃💃اگه تو از پیشم بری شمعدونی ها دق میکنن😕 😎چطو شما پسرا فک میکنید ارزو ما دخترا ازدواج😒 نه بوخدا ما ارزومون اینه که پاستیل 😥و نوتلا💜 و شکلات😋 و فست فود😄 بخوریم بخوریم و چاق نشیم😐 (عاقا به جان خودم من کاربر جدید نیستم خواهر شوهرا فداتون نیاز به تبریک نی😂🙌) انقدرم گیر ندین تو چرا با اینکه مجردی و فلانی سنت بهمان عضو سایتی بازم به جان خودن نه به جان شما همه فک و فامیل و ننه و بابا خبر دارن از عضویت من اینجا تازه
شوخی میکنی؟ اینجا داره مغازه 80 ۱۵تومن کم دارم پس برم بخرم سریع
😂 نه بخدا ترک ۲۰۰
و من با بازگشتی پرشکوه دوباره اومدم خدمتتون😎همون طور که اسمم رو مشاهده میکنید بنده معروف به هره مار دارم تو دلبری😌 اما میگذرم از عشق من همش سر سری😜 آآآآآ بیا وسط مهره مار دارم💃💃اگه تو از پیشم بری شمعدونی ها دق میکنن😕 😎چطو شما پسرا فک میکنید ارزو ما دخترا ازدواج😒 نه بوخدا ما ارزومون اینه که پاستیل 😥و نوتلا💜 و شکلات😋 و فست فود😄 بخوریم بخوریم و چاق نشیم😐 (عاقا به جان خودم من کاربر جدید نیستم خواهر شوهرا فداتون نیاز به تبریک نی😂🙌) انقدرم گیر ندین تو چرا با اینکه مجردی و فلانی سنت بهمان عضو سایتی بازم به جان خودن نه به جان شما همه فک و فامیل و ننه و بابا خبر دارن از عضویت من اینجا تازه