2777
2789
عنوان

ناراحتم ...

125 بازدید | 12 پست

که توی زندگی مشترک ،دوباره حرمتها بین زن و شوهر برگرده؟ 

دیشب دعوا و بحث کردیم و خیلی بد شد،، هرچی هم از دهنمون دراومد بهم گفتیم 

سر اینکه شوهرم عصبانیم کرد منم صدامو بلند کردم دیدم گفت بیشعور بی حیا صداتو بلند نکن و این شروع دعوا بود 

حس میکنم دیگه حرمتی بینمون نمونده 

 

بوی نم بارون 😍🌧️☔

 بیخیال آجی دعوا نمک زندگیه ب شرطی ک دیگه شورشو در نیارین🙃

واسه رسیدن به هیچکس ندوید... آدمایی ک مال هم باشن کنار هم راه میرن❤️از این کاربری قبلا ی نفر دیگه استفاده میکرده الان من.. بعضی تاپیکا برا من نیس😅

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

هه خواهر 😔😔براماهم پیش اومده نه به اوایل خنگ میگف به دست وپام میوفتاد گریه میکرد ببخشم نه به الان ...

واقعا چرا اینجور میشن؟ منم اوایل بهم میگفت مثلا احمق گریه و زاری و ببخشید 

ولی الان زشت ترین حرفا رو میگه و ......

بوی نم بارون 😍🌧️☔
واقعا چرا اینجور میشن؟ منم اوایل بهم میگفت مثلا احمق گریه و زاری و ببخشید  ولی الان زشت ترین ح ...

نمیدونم بخدا یادم میاد اوایل باالان اشکم درمیاد یبار پرسیدم گفتم چرا بهم بی احترامی میکنی فوش میدی میگه آخه میدونم الان مال خودمی همیشه جلو چشمی قدرتو نمیدونم 

نمیدونم بخدا یادم میاد اوایل باالان اشکم درمیاد یبار پرسیدم گفتم چرا بهم بی احترامی میکنی فوش میدی م ...

خب بعت از ایت حرفا، ابرازپشیمونی نمیکمه؟؟

بوی نم بارون 😍🌧️☔
خب بعت از ایت حرفا، ابرازپشیمونی نمیکمه؟؟

چرا پشیمونه میگه قدرتو نمیدونم چون حس میکنم مال منی همیشه همیشه در دسترسمی منم گفتم چون اینطوری فک میکنی باید باهام اینطوری رفتار کنی

چرا پشیمونه میگه قدرتو نمیدونم چون حس میکنم مال منی همیشه همیشه در دسترسمی منم گفتم چون اینطوری فک م ...

چ طرز فکر مزخرفی!!!!! حالا ازدواجتون عاشقانه بود یا سنتی؟

بوی نم بارون 😍🌧️☔
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز