2777
2789
عنوان

لکه بینی

91 بازدید | 10 پست

سلام دوستان 


من این ماه تو اقدام بودم باشب دوتالترزول دوتا فولی ۱۷ و۱۸ داشتم از روز ۱۰پری یک شب درمیان اقدام بودم همسرمم یکم ضعیفه....از روز ۱۲ تا ۲۵ هم دافاستون خوردم ۳ روز بعداز قط دافاستون لکه قهوه ای دیدم الان ۴ روز که همش لکه قهوه ای میبینم شاید یک لکه یا دوتا خون دیدم اونم خیلی کم بوده ی ذره هم دردسینه دارم دوبار بی بی چک انداختم باردارنبودم میگم اگه پریودشدم چرا ۴ روز همش لک قهوه ای میاد قبلا تو پریودی زبر دلم دردمیگرفت ولی الان ۳روز اولش تخمدانم تیرمیکشیدبه نظرتون علت این لکه بینی چیه به نظرتون به مصرف قرص لترزول یا دافاستون مربوط هست؟؟  اخه من اولین بارم بود ازاین دارو ها میخوردم

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

منم دو دوره تو پریودام لک بینی دارم بعد پریود میشم بخاطر تنبلیه منم نداشتم 

منم تنبلی شدید دارم ولی هرماه پریودمیشدم ولکه بینیم نداشتم وخونریزیم طبیعی بود ولی این ماه اصلا شبیه پریودی نیس همش لک قهوه ای

منم تنبلی شدید دارم ولی هرماه پریودمیشدم ولکه بینیم نداشتم وخونریزیم طبیعی بود ولی این ماه اصلا شبیه ...

منم تا خالا اینطوری نشده بودم الان دوماه میشه لکه بینی دارم ب دکترت بگو ببین چی میگه سعی کن تو خونه ورزش کنی پیاده روی داشته باشی اگه وزنت زیاده یا چربی شکمی داری اونو از بین ببری

میشه واسه خوب شدن زندگی خواهرم و خوشبختی برادرم یه صلوات بفرستین🌹😘❤️
منم تا خالا اینطوری نشده بودم الان دوماه میشه لکه بینی دارم ب دکترت بگو ببین چی میگه سعی کن تو خونه ...

لاغرم هستم دکترمم اصلا جواب ادمو نمیده بغض کردم همش میترسم دیگه نشانه های این باشه ک دیگه چندماه یک بار پریودشم

چند روز از موعدت گذشت بی بی گذاشتی؟

بهترین دیالوگی که توی عمرم شنیدم:امروز می خواهم به مصاف تزویر بروم که بدترین آفت دین است. تزویر با لباس دیانت و تقوی به میدان می آید. تزویر سکه ای است دورو، که بر یک رویش نام خدا و بر روی دیگرش نقش ابلیس است. عوام خدایش را می بینند و اهل معرفت ابلیسش. و چه خون دلها خورد علی از دست این جماعت سر به سجود آیه خوان و به ظاهر متدین.
لاغرم هستم دکترمم اصلا جواب ادمو نمیده بغض کردم همش میترسم دیگه نشانه های این باشه ک دیگه چندماه یک ...

استرس کارو خرابتر میکنه سعی کن بیخیال باشی سخته وای این تنها راهشه تا دکترتو ببینی

میشه واسه خوب شدن زندگی خواهرم و خوشبختی برادرم یه صلوات بفرستین🌹😘❤️
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز