2777
2789
عنوان

اختلاف ........

156 بازدید | 19 پست

دیگه تحمل شوهر گاااااااوم رو ندارم 

دیشب ی دعوای شدددددید داشتیم سر اینکه میگه چرا صداتو میبری بالا....

در صورتیکه خود احمقش اینقد رو اعصابم میره ک منم صدام میره بالا

هرچچچچی از دهنمون دراومد دبشب بهم گفتیم 

همدیگه رو هم زدیم 

کثافت 

ادمش میکنم،، 


بوی نم بارون 😍🌧️☔

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

خطرناکی😐😐😐تحت هرصورت زن ظریفه وحرمت دارع نباید صداشو حتی‌به داد برسونه چه برسه عربده کنه 

همونایی که خنده هاشون گوش فلکو کرمیکنه...همونایی هستن که صدای گریه های آرومشونو حتی بالشتشون نمیشنوه...💓❤💕💖💗💟
خطرناکی😐😐😐تحت هرصورت زن ظریفه وحرمت دارع نباید صداشو حتی‌به داد برسونه چه برسه عربده کنه 


حالا زیر بار حرف زور و کتک بره حرمتش حفظ میشه ؟؟

مردا اگه حرمت حالیشون بود اینقدر زندگی رو به خانوما زهر نمیکردن


واکنش من در مواجه با تاپیکها و بعضی راهنمایی های کاربران: پناه برخدا...هعییییی....پناه برخدا...هعیییی...پناه برخدا....هعییییی...پناه برخدا....
حالا زیر بار حرف زور و کتک بره حرمتش حفظ میشه ؟؟ مردا اگه حرمت حالیشون بود اینقدر زندگی رو به خانوم ...

همین امثال شمایید که بعضی زندگیاابنجور به گوه کشیده میشه شما تودعوا شون‌بودید اصا ببینید مقصر کیه ی طرفم نبوده دوتاشون همو زدن 

همونایی که خنده هاشون گوش فلکو کرمیکنه...همونایی هستن که صدای گریه های آرومشونو حتی بالشتشون نمیشنوه...💓❤💕💖💗💟
احساس نمیکنی از بین رفته؟    

دیگه شکستن حرمتارو از بین رفتن ک هیچی😓

آرزوها بی اندازه بی رحم ان...نام کاربریم اسم و فامیل خودم نیست دوستان لطفا هی نگید فلانی فامیلیش محبیه می شناسی یا اهل فلان جایی؟😐😂
همین امثال شمایید که بعضی زندگیاابنجور به گوه کشیده میشه شما تودعوا شون‌بودید اصا ببینید مقصر کیه ی ...


عزیزم تو خودت گوه زدی به زندگیت تقصیر من چیه؟  

من چشم و گوشمو موقع ازدواج کردن باز میکنم به هوای اینکه اسم شوهر بالاسرم بشه به بردگی نمیرم


من منظورم به استارتر نبود که بخوام پیگیر بشم ببینم تقصیر کیه 

من کلا هر خانومی رو گفتم که شرایط مساعدی نداره با شوهرش

واکنش من در مواجه با تاپیکها و بعضی راهنمایی های کاربران: پناه برخدا...هعییییی....پناه برخدا...هعیییی...پناه برخدا....هعییییی...پناه برخدا....
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز