2777
2789
عنوان

پارانوئید

2920 بازدید | 36 پست

سلام

می شه لطفا کمک کنین در مورد اخلاق نامزد من


بعد از ۳ ماه با دوستام رفتم بیرون
توو نیم ساعت ۳ بار زنگ زد و دو بار ویدئو کال خواست

تلفنم ۱۰ دقیقه اشغاله ، و دارم با همکارم حرف می زنم ، بعد زنگ می زنه می گه با کی حرف می زدی ، می گم با همکارم و اسکرین شات می فرستم براش

ساعت ۱۲ شب از خونشون رفتم خونه
تو راه زنگ زد گفت کجایی ، گفتم سوپر ، اومدم شیر بخرم ، گفت تو که دیشب شیر خریدی
گفتم بله ، دیشب یکی خریدم چون مارکی که دوست دارما نداشت ، امشب دو سه تا می خرم

شب داریم قدم می زنیم ، شوهر خواهرم زنگ می زنه و در حد دو دقیقه در مورد یه مسئله کاری صحبت می کنیم
می گه چرا زنگ زده ، نمی دونه من و تو ساعت ۱۰ شب با همیم !!!

از خونشون می رم خونه ، بعد توو راه رفتم بنزین زدم ، بعد تو صف بنزین واتساپم رو چک کردم ، یهو زنگ می زنه می گه با کی داری حرف می زنی !!
می گم تو صف بنزینم و دارم واتساپمو چک می کنم و عکس می فرستم از پمپ بنزین


به نظرتون عادیه این رفتار ؟

به نظرتون این پارانوییده ؟

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


پارانوییده 

حتما یا خودت برو روانشناس یا اونو بفرست

خودت بری بهت میگه که داری وارد چه رابطه ای میشی که بهت اسیب میزنه و اینکه چرا انتخابت اینه

و اونم بره درمان میگیره

من درمانگر و روانشناس خوب میشناسم خواستی بهت معرفی میکنم کارش عالیه

منتظر نینی خوشگلمونیم 😍

حتما با یه مشاور حاذق صحبت کن اگه پارانوییده همینجا تمومش کن تا جونتو تموم نکرده 

حالا هنوز نامزدین این رفتارارو داره عقد کنین بشی ناموسش بیچارت میکنه و ارثیم هستممکنه بچه هاتم همینطور بشن و تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل

تیکر برای هدف کاهش وزن تاریخ شروع رژیم:۱۸شهریور وزن شروع رژیم:۷۱ هدف اول ۶۷🔒هدف دوم ۶۳🔒هدف سوم ۶۰🔒هدف چهارم ۵۸🔒هدف پنجم ۵۶🔒هدف اخر ۵۴🔒من میتونم و باید بتونم تا عید به وزن مطلوبم برسم💪💪💪💪💪 قد ۱۵۸    کاش افسردگی ازم دور میشد 
بیشتر از اینکه پارانوئید بودنشون توجهم رو جلب کنه  حساسیت و علاقه افراطیشون ب شما برام جالب بو ...

خب به نظرت علاقس یا پارانویید 


اگه پارانویید باشه به خاطره بیماریشه

خب به نظرت علاقس یا پارانویید  اگه پارانویید باشه به خاطره بیماریشه

من علم روانشناسی ندارم ففط در حد دوواحد تو دانشگاه پاس کردم 

چه پارانوئید تایپ باشن چه نه که بعیده نباشن بفکر درمان و مشاوره باشید

چون جفتتون عذاب میکشید

خب به نظرت علاقس یا پارانویید  اگه پارانویید باشه به خاطره بیماریشه

علاقه اینطوری نیست عزیزم آدمی که علاقه داره شاید نگران و پیگیر باشه ولی لازم نیستبهش  اثبات کنی و عکس بفرستی و توضیح بدی و... 

خب به نظرت علاقس یا پارانویید  اگه پارانویید باشه به خاطره بیماریشه

بخاطر علاقه نیست. من روانشناسی خوندم. یجور پارانوئید خفیف هست. درمان پارانوئید خیلی سخته و میشه گفت اصلا درمانی نداره. ولی کسایی که خفیف هستن رو میشه بهتر کرد. روانشناسم بیشتر سعی میکنه به تو یاد بده چجوری باهاش رفتار کنی که بهتر بشه. اما بدون بعضی حساسیتاش تا آخر عمر هست و باید باهاشون کنار بیای. از همین الان بدونی بهتره و خودت براش آماده میکنی

تلاش میکنم برای سرنوشت 
خب به نظرت علاقس یا پارانویید  اگه پارانویید باشه به خاطره بیماریشه

اول فکر میکنی علاقه ست و خودتو گول میزنی. ولی بعدا میفهمی همش بخاطر این پارانویید لعنتیه.

هر روزم بیشتر میشه. تا جایی که نذاره با خونوادت رابطه داشته باشی .

تو هم با عکس فرستادن و اثبات کردن خودت داری بیماری اونو شدید تر میکنی. چون اون در لحظه شاید باور کنه و همه چی بخوابه ولی دفعه ی بعد با عکس دیدن هم باور نمیکنه مثلا ممکنه زنگ بزنه به همون پمپ بنزینیه و بپرسه همچین فردی با همچین مشخصاتی در فلان ساعت اونجا بود یا نه؟!

متاسفانه من درگیر همچین آدمی هستم. تا جایی رسید که تو گوشیم اپ نصب میکرد که قایمکی هرجا میرم بفهمه یا تو گوشیم همه چیزامو هک کرده بود. فقط بگم پیر میشی ... پیر....

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

چاوشی

ouy_moon2 | 3 دقیقه پیش
2791
2779
2792