اول فکر میکنی علاقه ست و خودتو گول میزنی. ولی بعدا میفهمی همش بخاطر این پارانویید لعنتیه.
هر روزم بیشتر میشه. تا جایی که نذاره با خونوادت رابطه داشته باشی .
تو هم با عکس فرستادن و اثبات کردن خودت داری بیماری اونو شدید تر میکنی. چون اون در لحظه شاید باور کنه و همه چی بخوابه ولی دفعه ی بعد با عکس دیدن هم باور نمیکنه مثلا ممکنه زنگ بزنه به همون پمپ بنزینیه و بپرسه همچین فردی با همچین مشخصاتی در فلان ساعت اونجا بود یا نه؟!
متاسفانه من درگیر همچین آدمی هستم. تا جایی رسید که تو گوشیم اپ نصب میکرد که قایمکی هرجا میرم بفهمه یا تو گوشیم همه چیزامو هک کرده بود. فقط بگم پیر میشی ... پیر....