2777
2789
عنوان

کادو

91 بازدید | 10 پست

بهترین کادو یا کادوهایی که تاحالا گرفتین از طرف کی بوده چی بوده و به چه مناسبت😍♥️😍♥️😍

بهترین کادوی من از لحاظ معنوی همسرم از طرف خدا بود😢😍♥️

و از لحاظ مالی کادو تولد امسالم یه باکس گل دورش پر از شکلات و وسطش یه حلقه خیلی ناز

رمانتیک بود واسم از طرف همسرم😢😍♥️

و یه کتاب همسرم برام گرفت که از خییییلی وقت پیش بهش گفته بودم دوسش دارم

بعد چندماه یهویی خرید خیلی براس ذوق کردم

کلن کادوهای همسرمو دوس دارم خیلی خوبنننننن

މވࡄࡅߺ߳ߺࡉ މߊހތ ♥️#𝐦 خدا برام نگهت داره بهترین همسر دنیا...

11سال پیش اولین تولدم با شوهرم دوست بودیم برام شیطونک گرفت و با  خجالت بهم داد ، دومیش 4سال پیش که عقد کردیم در اوج ناامیدی من ، سومی سه دنگ خونه رو به نامم زد چندماه پیش اصلا انتظارشو نداشتم 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

11سال پیش اولین تولدم با شوهرم دوست بودیم برام شیطونک گرفت و با  خجالت بهم داد ، دومیش 4سال پیش ...


مبارکت باشه حوشگلللل😍😍😍♥️♥️♥️

تعریف از خود نباشه ها ولی ۶ دنگ خونمون مال منه😅😅

چون بخاطرش یه تیکه از طلاهامو فروختم همسرم گفت باید مال تو باشه🤪

މވࡄࡅߺ߳ߺࡉ މߊހތ ♥️#𝐦 خدا برام نگهت داره بهترین همسر دنیا...
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

ریمل خوب

pamiiii | 2 ثانیه پیش

نهما بیاید

گلیmahsa | 2 دقیقه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز