کد رهگیری پستمو زدم نوشته ساعت۹ تحویل داده شده به نامه رسان ولی تا حالا نیورده
بنظرتون امروز میاره؟ تا کی؟
حال و هوای تو باز به سرم زده🎶...حال دلم بده قلبمو پس بده🎵...وقتشه کم بشه از غم اینهمه خاطره وقتشه فکر تو بگذره🎶...عشقتو پس بگیر از من غم زده🎵...تو کجایی بیا قلبمو پس بده💜
یکم در مورد خودم توضیح بدم
«به نام خدا هستم،
از بچگی بزرگ شدم،
تو بیمارستان به دنیا اومدم،
صادره از شهرمون،
همونجا بزرگ شدم،
چند سال سن دارم،
بابام مَرد بود،
تو دوران کودکیم بچه بودم،
با رفیقام دوست شده بودم،
به دوست داشتن علاقه دارم،
قصد ازدواج نه دارم،
بعضی شبها که می خوابم
خواب می بینم،
تو خونمون زندگی می کنیم،
تا حالا نمردم و...»
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
تا عصر میاره،از ما پستچی نامه رو ساعت۱۲شب اورد،گفت عروسی داشتیم تواینمحل دیدم برقاتون روشنه کفتم ت ...
وای🤣🤣
حال و هوای تو باز به سرم زده🎶...حال دلم بده قلبمو پس بده🎵...وقتشه کم بشه از غم اینهمه خاطره وقتشه فکر تو بگذره🎶...عشقتو پس بگیر از من غم زده🎵...تو کجایی بیا قلبمو پس بده💜