2777
2789
عنوان

سونوی nt

| مشاهده متن کامل بحث + 280 بازدید | 31 پست

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

به سونوی nt و ازمایشی بعدش بلافاصله تنجام میدی مجموعا میگن غربالگریه اول  هزینه سونو و ازمایش ...

راستی عزیزم مگه چند تا عربال گری هست که میگی این عربال گری اول میشه

99/9/9.....
گروه بارداری داریم تو تل تازه زدیم باهم باشیم کمک کنیم به هم  میاین لینک بدم

تلگرام ندارم گلم تو واتساپ گروه ندارین؟؟

کاربری برای دونفره یکیمون مجرد یکیمون متاهل و دوتا جوجه
عزیزم من چهارشنبه عصر وقت سونو گرفتم  و پنجشنبه ازمایش  اینجوری خوبه یا باید بلافاصله با ...

اره عزیزم تا ۲۴ ساعت بعدش وقت هست بری 

ناشتایی هم نمیخواد 

فقط جواب سونو یادت نره با خودت ببری 

کاربر قدیمی فراموشکار 🤦‍♀  💞 الهی و ربی من لی غیرک 💞  
اره عزیزم تا ۲۴ ساعت بعدش وقت هست بری  ناشتایی هم نمیخواد  فقط جواب سونو یادت نره با خود ...

مرسی عزیزم خیلی لطف کردی 

دعا کن همه چی عادی باشه

نن بارداری سومم هم هست ولی واسه قبلی ها اصلا سونوی ان تی نرفتم نمیدونم چرا منو فرستاده

99/9/9.....
راستی عزیزم مگه چند تا عربال گری هست که میگی این عربال گری اول میشه

غربالگریه دوم و سوم هم هست 

هر ۳ماه ی غربالگری وجود داره 

تو غربالگریه دوم هفته ۱۵_۱۶ ی ازمایش کوادمارکر (چهارگانه) داره که بعضی دکترا میدن و بعضی نمیدن، سونوش هم هفته ی ۱۸ تا ۲۰ هست 

ی ازمایش چکاپ هم داری هفته های حدود ۲۵ برای دیابت و تیروئید و ویتامین D و عفونت ادراری و ...

و بعد غربالگریه سوم‌ که تو هفته های ۲۸ تا ۳۰ حدودا ی سونو رشد جنین هست که رشدش تو اون بررسی میشه و ممکنه خدایی نکرده اگر ازمایش هفته ۲۵ خوب نبوده باشه تو این مرحله دوباره تکرار بشه 

کاربر قدیمی فراموشکار 🤦‍♀  💞 الهی و ربی من لی غیرک 💞  
مرسی عزیزم خیلی لطف کردی  دعا کن همه چی عادی باشه نن بارداری سومم هم هست ولی واسه قبلی ها اصل ...

قربونت برم 

نگران نباش اصلااا خیلی ازمایش روتینی هست 

همه میرن برای چکاپ بیشتر 


کاربر قدیمی فراموشکار 🤦‍♀  💞 الهی و ربی من لی غیرک 💞  
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز