2777
2789
عنوان

تب دخترم

61 بازدید | 5 پست

😭😭😭😭از ریشب ساعت یک پایین نمیاد


شیاف گذاشتم ۸ صبح


الان رسیدم خونه دیدم باز تب داره

دوباره یه شیاف استامینوفن دیگه گذاشتم



یکسالشه


و تبش با تب سنج دیجیتالی از مقعد تب گرفتم ۳۸ بود


زیر بغل هم ۳۸.۴


چه کنم خدایا


پاشویه و مایعات و...همه رعایت کردم.چیز دیگه بگید😭😭😭😭

 لالایی غنچه ی پونه لالایی.بدون که شب نمیمونه لالایی..لالایی هر غمی که گفتنی نیست..همه دردای ما که گفتنی نیس..همه دردای ما که گفتنی نیست...

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

این تب سنج دیجیتالی ها خوب کار میکنه؟


خودش توی راهنماش نوشنه بود اگه از زیر بغل تب بگیرید نیم درجه از دهان کمتره تب

و اگه از مقعد بگیرید تب رو ،نیم درجه بیشتره

چه گلی بگیرم سرم

دست و پاهاش داره میسوزه

 لالایی غنچه ی پونه لالایی.بدون که شب نمیمونه لالایی..لالایی هر غمی که گفتنی نیست..همه دردای ما که گفتنی نیس..همه دردای ما که گفتنی نیست...

یه کم خاکشیر آب کن بده بهش، تو جورابش پیاز حلقه کن بذار کف پاش انشاالله زود میاد پایین

دوستای گلم کار من دوخت نظم دهنده کشو و کمد و آشپزخونه و ... هست .خوشحالم کن با عضو شدنت تو گروهم.آیدی روبیکام@organayzermahdokht
برو دکتر بچه ی ساله خطر داره براش


زنگ زدم اورژانس گفت تا تبش ۳۹ نشد نیای! چون کرونا بیداد داره میکنه همه بیمارستانامون

 لالایی غنچه ی پونه لالایی.بدون که شب نمیمونه لالایی..لالایی هر غمی که گفتنی نیست..همه دردای ما که گفتنی نیس..همه دردای ما که گفتنی نیست...
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز