2777
2789
عنوان

شام دیشب 🍗🍖🥩🍅

| مشاهده متن کامل بحث + 359 بازدید | 36 پست

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


نوش  جانتون عزیزم.الهی سفره ی مادی و معنویتون پربرکت باشه.🍁من عکس نمیگیرم ، یادم نمیمونه عکس بگیرم چون وقتی خیلی گرسنه هستم غذا میخورم دیگه یادم نیست عکس بگیرم😀

حیـوانات دوستان خوبی هستند ؛ آنها هیچ سؤالی نمیپرسند و هیچ انتقادی ندارند.  جورج الیوت - داستان عشق آقای گیلفیل ☀  حضرت مادر جانم ، پوشیه ام و حجابم هدیه ی ِ مسلمانی ِ شیعه ی شماست ، گره میزنم بندش را خالصانه  ، قربة إلی الله ، هدیه به حضرت بقیة الله (عج) ☀   امروز اگرچه دست ما از حضرت علی (علیه السّلام) خالیست ، اما فرزند خلف او  سید علی(حفظه الله) هست هنوز ، شمشیرش همان برندگی ذوالفقار را دارد و اعتمادش به خدا  تضمین کننده پیروزی نزدیک ما و گرفتن #انتقام_سخت خواهد بود  ✊  اگر رهبر حسینی ما در این زمان به ما بگوید آماده باشید ، به او میگوییم : ای سید و امام ما ، به خدا سوگند اگر همه ما کشته شویم و اگر بدانیم که کشته می شویم ، سپس سوزانده میشویم ، سپس در هوا پراکنده می شویم سپس زنده خواهیم شد و این مسیر هزار بار دیگر تکرار می شود ، ای فرزند حسین علیه السلام ، تو را تنها نخواهیم گذاشت. « سید حسن نصرالله » ✊ مرگ بر آمریکا   مرگ بر اسرائیل   مرگ بر انگلیس   مرگ بر آل سعود   مرگ بر منافقین و کفار   مرگ بر ضد ولایت فقیه ✊  اللهم احفظ قائدنا و حبیب قلوبنا و نور اعیننا نائب المهدی امامنا الخامنه ای حتی یصل فرج مولانا المهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف 💟 
آخیییی ببخشید عزیزم 

نگو عزیزم، نوش جونتون ♥️ منم تا همین چند وقت پیش کارم درست کردن و خوردن غذاها و انواع مدل شیرینی بود 

♥️💚💜فقط‌ تویی که میتونی خودتو نجات بدی💜💚♥️
اوووووف من برا دنده کباب غشششش ذرت مکزیکی رو دستورشو بده عشقم

ان‌شاالله قسمت بشه به زودی میل کنید 🤣🤣🤣

من اول کتری رو میذارم جوش بیاد بعد یه کاسه میذارم روش ذرت رو میریزم بعد قارچ رو با یکم کره و ابلیمو تفت میدم بعد میریزمش تو ذرت و نمک و فلفل و اویشن میزنم بعدم پنیر و سس میریزم و همش میزنم تا پنیر باز بشه 

واااای خیلی دوست دارم الان گفتم دلم خواست 😍😍😍

نه توروخدا 🤣🤣🤣

شوخی میکنم

ایشالله خوشبخت باشین، همیشگی باشه

💗میشه اسم خوشگل موشگل برای دخترم پیشنهاد بدین؟🌸 😍🙏🏻  خودم نظرم رو آنیسا، آوینا، آنیا و کمی نیکا هست اما شوهرم میگه بارانا🤔 کدوم بهتره!؟ چقد تصمیم گرفتن سخته🥴
ان‌شاالله قسمت بشه به زودی میل کنید 🤣🤣🤣 من اول کتری رو میذارم جوش بیاد بعد یه کاسه میذارم روش ذر ...

پس بن ماری میکنی 

ذرت اونجوری خوب میپزه؟

من حس میکرد ذرتو قبلش با اب جوش میذارن میپزه

  
نوش  جانتون عزیزم.الهی سفره ی مادی و معنویتون پربرکت باشه.🍁من عکس نمیگیرم ، یادم نمیمونه عکس ب ...

ممنون گلم 

منم بعضی وقتا انقدر که پسرم غر میزنه یادم میره🤦‍♀️

نگو عزیزم، نوش جونتون ♥️ منم تا همین چند وقت پیش کارم درست کردن و خوردن غذاها و انواع مدل شیرینی بود ...

وضع ما همینه کلا 😁

ان‌شاالله که زودتر به وزن دلخواهتون برسید 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   aradyouarezoo  |  38 دقیقه پیش
توسط   شیرین_1313  |  55 دقیقه پیش