2777
2789
عنوان

شغل داروسازی....

4432 بازدید | 55 پست

اونایی ک میرن تو داروخانه کار میکنن بعد اینکه مدرک دکتراشونو گرفتن ،، کارشون راحته؟؟ 

فکر کنم فقط دستور دارو میزنن ... همین 

چه کار راحتی!

کاش داروسازس میخوندم 

تازه دکتر هم هستی کلییییییییی کلاس داره 

درامد هم ک عاااااالی

بوی نم بارون 😍🌧️☔

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

الان شما نسخه پیچیو میگی یا دارو سازی؟

دلبری خدارو ببین ؛داره میگه: تاخُدات منم، از حرف مردم ناراحت و اندوهگین نباش!♡                                                                                                                                                                          من و تو با همه فرق داریم! من تورو جوری دوست ندارم که بقیه همو دوست دارن من دلم میخواد دنیارو قشنگ کنم!من دلم میخواد تورو عاشق زندگی کنم! یه جوری که از بودنت،از حضورت از اینکه هستی لذت ببری! صبح ک چشماتو باز میکنی با خودت بگی من همونیم که یه نفر حاضرع جونشو برام بدع،برای خوشحالیم ، برای خوشبختیم،برای هرچی که من از زندگی میخوام! غصه اگه داری بگی هی بلند شو بیا دوتایی باهم غصه بخوریم!آدم تنها تنها از پسِ این همه درد برنمیاد! آدم تنهایی بیشتر دردش میاد..‌!من تورو اینجوری دوست دارم که چشمات برق بزنه،از ذوق،از فرط دوست داشتن و از دوست داشته شدن...اره من تورو جوره دیگه ای دوست دارم. . .😍😍💫
منم کار اینجوری دوست دارم.دارم برای کنکور میخونم توان بدنی پرستاری و رشته بیمارستانی ندارم

هی نگو دلم خونه..بخاطر نداشتن توان بدنی خیلی عقب افتادم

دختر عزیزم معجزه ی خداخوش اومدی به زندگیمون جان مادر😍😍واسه سلامتی بچم صلوات میفرستی؟ خدایا شکرررتت
من می اوردم زابل  بابام نذاشت:)  ولی اگه بشه میرم بینایی سنجی خیلی راحته و واسه خودم به ...

وای چقدددددد حیف 

داروسازی رو نباید ب هیچ وجه از دست میدادی

بوی نم بارون 😍🌧️☔

مسئول فنی داروخونه بشی خیلی حقوقش بالا نیست. از داروسازا پرسیدم گفتن ۶ هفت تومن.ولی اگر دارو خونه برای خودت بزنی اره درامدش خیلی بالاست.هرچند الان میگفتن خیلی کار براش نیست ولی بازم کار گیر میاد

ساصبرُ حتی یعجز الصبرُ عن صبری...ساصبرُ حتی یاذنُ الرحمنَ فی امری...ساصبرُ حتی تذوبُ الجبالَ من صبری...ساصبرُ حتی یعلمُ الصبرَ انّی صبرتُ علی شئ امرُّ من الصبرِ..!
کنکور سخت با رتبه ی خیلی خوب و درسهای بسیار سنگین و سخت،اگه بتونی قبول بشی و از پس درسهاش بر بیای که ...

الان همه چی اشباع شده که...من احتمالا رادیولوژی بیرم...بهم میگن اشباع شده کار کمه😭

باید از سمت خدا معجزه نازل بشود...                                          تا دلم باز دلم باز دلم دل بشود...                                            
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2791
2779
2792