2777
2789
عنوان

روغن خراطین

70 بازدید | 10 پست

سلام دوستان کسی از روغن خراطین برا صورت استفاده کرده؟نتیجه هم داده؟برا تپل شدن.و اینکه میگن زیاد جوش میزنه صورت .من یه هفتس استفاده میکنم ولی هنوز جوش نزده جز یه دونه که اونم گاهی از قبل میزد

عالیههههه، از جوش و ایناهم خبری نیست، من خودم استفاده نکردم مادرم استفاده میکنه

تو را دارم و داراے جہانم🖤تموم آرزوم اینہ برم حرم دلم واشہ بگم دستت درست آقا دیگہ دستم تو دستاشہ  تعریف من از عشق ہمان بود کہ گفتم؛ در بند کسے باش کہ در بند حسین است🤞🏻یه صلوات مهمونم می‌کنی مهربون؟؟  اللهم عجل لولیک الفرج 🕊️

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


چند وقته استفاده میکنه؟میگن اگه اصل نباشه زیاد جوش میزنی

دقیق نمیدونم چندوقته، ولی نه اصله خالم بهش داده دیگه به خواهر خودش جنس الکی نمیندازه که  

تو را دارم و داراے جہانم🖤تموم آرزوم اینہ برم حرم دلم واشہ بگم دستت درست آقا دیگہ دستم تو دستاشہ  تعریف من از عشق ہمان بود کہ گفتم؛ در بند کسے باش کہ در بند حسین است🤞🏻یه صلوات مهمونم می‌کنی مهربون؟؟  اللهم عجل لولیک الفرج 🕊️
2هفته  ب من نساخت ولی خب خیلیا جواب گرفتن  استفاده کن شاید ج گرفتی

از همین جوش زدن میترسم الان که یه هفته گذشته بعضیا بهم گفتن صورتت پرتر شده خدا کنه بهم بسازه

دقیق نمیدونم چندوقته، ولی نه اصله خالم بهش داده دیگه به خواهر خودش جنس الکی نمیندازه که     ...

یه کم از ویژگیهاشو میگی بهم؟از یه دکتر طب گرفتم ولی الکی وسواس گرفتم که اصل نباشه

اینه!

تو را دارم و داراے جہانم🖤تموم آرزوم اینہ برم حرم دلم واشہ بگم دستت درست آقا دیگہ دستم تو دستاشہ  تعریف من از عشق ہمان بود کہ گفتم؛ در بند کسے باش کہ در بند حسین است🤞🏻یه صلوات مهمونم می‌کنی مهربون؟؟  اللهم عجل لولیک الفرج 🕊️
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792