2789
عنوان

کچلی

270 بازدید | 11 پست

 راستش من با یه پسری تازه آشنا شدم و اولین باره میخوام برم ببینمش میگه موهام و کچل کردم وقتی من و دیدی میخوام چند سری دیگه بزنم علت و پرسیدم گفت برای رشد مو خوبه در ضمن اون گفت تو کارخونه کار میکنم نمیتونم تا ۲ بعداز ظهر پیام بدم منم گفتم همیشست این کار گفت نه ولی فعلا اینطوریه 

حالا میخوام ببینم

خب؟

🇮🇷🌱سرزمینم، هر نسیمت بوی غیرت میدهد. در رگهایمان خون مردانی جاریست که برای خاکشان از جان گذشتند و نام وطن را سربلند نگه داشتند. 🌱🇮🇷 ✨💛✨💛میدونستی که روانشناسی میگه شما خیلی بهتر میتونید رو آدمایی که تنهایی رو ترجیح میدن ، حساب باز کنید ، تا آدمایی ک اجتماعی تر هستن و با همه دوستن! آدمای تنها ، تنهایی رو ترجیح میدن ، چون هر آدمی سلیقشون نیست و اگه یه آدمی پیدا کنن ک سلیقشون باشه ، خیلی واسش احترام قائل هستن؟✨✨💛✨💛✨✨💛💛✨💛✨✨

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ترسیدم گفتم نکنه سرطان داره روش نمیشه بگه 

نه بابا شاید ریزش داره

تویی که داری امضامومیخونی👈👈 اگه جایی بیعدالتی دیدیو از شدت خشم بدنت به لرزه افتاد بدون یکی از رفیقامی 💛💚💛💚اگه یه احمق بیمغز به جنسیتت توهین کرد و تو ساکت موندی به شدت حقیر و پستتر از اونی/پستتر از اونا آدمایی هسن که فارغ از علاقه به یه جنسیت خاص دارن خودشونو پاره میکنن تا بچشون پسر بشه تنفرم نسبت به اینا در قالب کلمه نمیگنجه زبونم قاصره در مقابل این آدمایی که اسم خودشونو گذاشتن زن بعد به نفع جنس مقابل عمل میکنن برا همیشه داغ بچه رو دلتون بمونه که ایقد دختر رو پست نکنینفقط میتونم بگم خیلی بیغرتی که جنس خودتو کوچیک میکنی مغزکپکی عقبمونده
ترسیدم گفتم نکنه سرطان داره روش نمیشه بگه 

😂😂😂😂باحال بود🤣🤣🤣

نه بابا خب میگفت دیگه اگه داشت 

اوووو فکرت تا کجا رفت😂😂😂

🇮🇷🌱سرزمینم، هر نسیمت بوی غیرت میدهد. در رگهایمان خون مردانی جاریست که برای خاکشان از جان گذشتند و نام وطن را سربلند نگه داشتند. 🌱🇮🇷 ✨💛✨💛میدونستی که روانشناسی میگه شما خیلی بهتر میتونید رو آدمایی که تنهایی رو ترجیح میدن ، حساب باز کنید ، تا آدمایی ک اجتماعی تر هستن و با همه دوستن! آدمای تنها ، تنهایی رو ترجیح میدن ، چون هر آدمی سلیقشون نیست و اگه یه آدمی پیدا کنن ک سلیقشون باشه ، خیلی واسش احترام قائل هستن؟✨✨💛✨💛✨✨💛💛✨💛✨✨

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز