gogolche مدیر استارتر عضویت: 1398/08/14 تعداد پست: 14579 عنوان گفت كروناست 🙄 265 بازدید | 24 پست زنگ زدم ٤٠٣٠ گفتم بوهاي تند و ميفهمم اما بوهاي معمولي و خيلي بايد عميق بو كنم ك بفهمم ؛ گفت ١٠٠٪ كروناس ؛ آره ؟ 🥺 چند روزه اينجوريم ؛ وقتي علائمم تغيير نكرده يعني حالم بدتر نميشه ديگه ؟ 😔 1399/07/18 | 15:56 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
اییلشاه_سوم عضویت: 1399/05/30 تعداد پست: 4907 نه نمیشه خفیفه اگر از من بپرسی قوی ترین آدم کیه در جواب میگم زنی که تنهایی یاد گرفته🤗
اییلشاه_سوم عضویت: 1399/05/30 تعداد پست: 4907 مطمئن ؟ 🥺 اره بابا نصف دوستام همینطوری بودن خوب شدن اگر از من بپرسی قوی ترین آدم کیه در جواب میگم زنی که تنهایی یاد گرفته🤗
gogolche مدیر استارتر عضویت: 1398/08/14 تعداد پست: 14579 من انروز فقط بی حالم هیچیم نیس میترسم من ديشب انقد استرس داشتم و گريه كردم حالم بد شد
شاغل_موفق عضویت: 1398/05/23 تعداد پست: 5634 نترساگه رعایت کردی که انشاالله چیزی نیست همه میتونن موفق باشن فقط کافیه اول تو ذهنشون موفق بشن.
gogolche مدیر استارتر عضویت: 1398/08/14 تعداد پست: 14579 اره بابا نصف دوستام همینطوری بودن خوب شدن گلاب و ويكس و سيگار و داروهامو بو ميكنم ميفهمم ولي الكل بو كردم نفهميدم
اییلشاه_سوم عضویت: 1399/05/30 تعداد پست: 4907 گلاب و ويكس و سيگار و داروهامو بو ميكنم ميفهمم ولي الكل بو كردم نفهميدم خفیقه نگرانی نداره قرنطینه بمون ولی طول میکشه درست بشه اگر از من بپرسی قوی ترین آدم کیه در جواب میگم زنی که تنهایی یاد گرفته🤗
gogolche مدیر استارتر عضویت: 1398/08/14 تعداد پست: 14579 نترس اگه رعایت کردی که انشاالله چیزی نیست من خيلي رعايت ميكردم اما پسرم هفته قبل يهو تب كرد بعد اون ماها اينجوري شديم ؛ من پسرم و از بغلم پايين نميداشتم نميدونم چي شد يهو
gogolche مدیر استارتر عضویت: 1398/08/14 تعداد پست: 14579 خفیقه نگرانی نداره قرنطینه بمون ولی طول میکشه درست بشه از ١٤ روز بيشتر ؟ تا خوب شم بايد قرنطينه بمونم ؟
میناامیر عضویت: 1399/04/21 تعداد پست: 2998 من ديشب انقد استرس داشتم و گريه كردم حالم بد شد چرا گریه کردی؟؟؟وقتی تنگی نفس نداری چرا به خودت استرس میدی؟؟؟میخوای بجای کرونا ترس سکته بیاره برات؟؟؟ زبونمممم لالللل پسرم ماه 🌛شب تارم دخترم ستاره ⭐ درخشانم.خدایا ممنون🤲 بخاطر دسته گل هایی 🌹🌹که به امانت سپردی دستم.امیررضا و بارانم دوستتون دارم❤❤❤
محمدرضا1372 عضویت: 1399/04/30 تعداد پست: 2760 شروع کنید دمنوش سوپ آزیترومایسین بخورید خوب میشید منم بویایی ام از دست دادم ازدوشنبه خونم دخترم وقتی بهم میخندی، انگاری دنیا بهم میخنده ...
مريم٦٤ عضویت: 1399/01/10 تعداد پست: 891 دوستان من يكهفتست كتف درددارم وامروزسرگيجه ويككم بيحالي به نظرتون كروناست كاربرقديميم دوبارتركيدم ايندفعه فقط سكوت ميكنم