سلام دوستان،اینجا کسی هست که لقاحش دیر باشه؟ من آخرین پریودیم ۱۱مرداد بوده ،بتای خونم ۲۵ شهریور اومد بالای ۱۰۰۰ و ۲۹ شهریور رفتم سونوگرافی گفت پنج هفته دو روزت هست ،امروز به هوای تشکیل قلب رفتم سونو،ولی یه سونوگرافی بهتر بهم گفت شیش هفته یک روزت هست.کسی بوده اینجوری؟امیدی داشته باشم که قلبش تشکیل میشه؟؟؟علائم خاصی ندارم لکه بینی دارم شیاف استفاده میکنم بعضی وقتا هم حالت تهوع دارم