2777
2789
عنوان

کمککککککک

80 بازدید | 9 پست

سلام دوستان،اینجا کسی هست که لقاحش دیر باشه؟ من آخرین پریودیم ۱۱مرداد بوده ،بتای خونم ۲۵ شهریور اومد بالای ۱۰۰۰ و ۲۹ شهریور رفتم سونوگرافی گفت پنج هفته دو روزت هست ،امروز به هوای تشکیل قلب رفتم سونو،ولی یه سونوگرافی بهتر بهم گفت  شیش هفته یک روزت هست.کسی بوده اینجوری؟امیدی داشته باشم که قلبش تشکیل میشه؟؟؟علائم خاصی ندارم لکه بینی دارم شیاف استفاده میکنم بعضی وقتا هم حالت تهوع دارم

من لقاحم دیر بود دکترم تو نه هفته برام سونو نوشت که در اصل هفت هفته بودم و قلب تشکیل شده بود شاید زود رفتی سونو

خدای مهربونم شکرت ❤ ازت میخوام هرکسی هر حاجتی داره برآورده بشه❤ آمین ❤

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

من لقاحم دیر بود دکترم تو نه هفته برام سونو نوشت که در اصل هفت هفته بودم و قلب تشکیل شده بود شاید زو ...

من آخرین‌پریودیم ۱۱ مرداد بوده .ولی بتای خونم ۲۵ شهریور بالای ۱۰۰۰ بود اولش پایین بود .بعد ۲۹‌شهریور‌ بخاطر لکه بینی سونوگرافی دادم گفت ۵ هفته ۲ روزت هست امروز بعد ۱۸ روز میگه ۶ هفته یک روزت هست😔 شما چقدر اختلاف داشتین که میگید لقاحم دیر بود؟

کامل خوندین تاپیکم را؟سونوی قبلیم ۲۹ شهریور گفت بهم ۵هفته دو روزت هست امروز بعداز ۱۸ روز بهم گفت ۶ ه ...

عه؟

دکترت چی میگه؟

💙میشه برای نینیم نفری یدونه صلوات بفرستین؟💙امن یجیب المضطراذا دعاه و یکشف السوء🙏 💜منم براتون صلوات میفرستم💜
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز