2777
2789

یه روز پریودم جلوترازسونو

٩شهریور ٩٨بچموشش ماهه زایمان کردم و ازدست دادم😔ولی خدابعد٨ماه یه دختر خوشگل بهم داد😍باوجود واریکوسل شوهرم که نه دارویی مصرف میکنه نه عمل میکنه😡هردوبارم بایه باراقدام باردارشدم...تاخدانخادبرگ ازدرخت نمیفته☺️خدایاشکرت 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

یه روز پریودم جلوترازسونو

برامن4روز اختلاف داشت,12/6ميلی زد سنو وهفت هفته چهار روز وطبق پريوديم اون روز ميشدم 8ويک...گيج شدم چرا4روز اختلاف ؟يعنئ بچه خوب رشد داشت؟چون سنو سن جنين بايد دقيق بگه

برامن4روز اختلاف داشت,12/6ميلی زد سنو وهفت هفته چهار روز وطبق پريوديم اون روز ميشدم 8ويک...گيج شدم چ ...

به خاطر اینکه از هفته اول پریود که جنین نیست  و اصلا هم مشکلی نداره 

زندگی را باید زندگی کرد انطور که دلت می گوید ....
برامن4روز اختلاف داشت,12/6ميلی زد سنو وهفت هفته چهار روز وطبق پريوديم اون روز ميشدم 8ويک...گيج شدم چ ...

12میل هفت هفتته؟واس منو 6هفته 14میل زدع ینی خوب نیس؟

میتونـی از من تقلید کنیـ ولی نمیتونیـــ من باشی!:)

12میل هفت هفتته؟واس منو 6هفته 14میل زدع ینی خوب نیس؟

شما بين پريودين و سن جنين اختلاف داشت؟نه اندازه شما بيشتره حتما خوب منک پريودئ باردار نشدم بنظرم سن جنينم زياد والا شايد اون موقع من شش هفت وخورده ای باشم

ان تی چی سنو دادين؟چقد اختلاف بود من 27سنو ان تی دارم

آره اختلاف داشت ولی یادم نیست دقیقا. میگن تاریخ پریودی ولی از اول پریودی که جنین وجود نداره معلوم نیست کی تخمک گذاری و لقاح صورت گرفته به خاطر همین با سونو دقیق مشخص میشه که جنین از کی به وجود اومده اونو حساب میکنن و تا 1 هفته اختلاف کاملا طبیعی هست و اصلا جای نگرانی نداره

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792