2777
2789
عنوان

زایمان

63 بازدید | 4 پست

سلام وقتتون بخیر من مشهدم میخوام ۹ ابان انشاله برم بیمارستان سینا برای سزارین..میخواستم بدونم کسی تازگی رفته پرنسل خوبن رسیدگی ایناچطوره ؟ دکترم خانم برادرانه

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


شما سز اختیاری هستین ؟ 

12 بهمن ❤️اولین بی بی چک مثبت ❤️ ۱۰ اسفند ❤️شنیدن زیبا ترین صدای دنیا💞قلبش ❤️ ۹ فروردین ❤️اولین دیدار من و پسرم ❤️۹ اردیبهشت ❤️آنومالی و اینکه نی نی ام صحیح و سلامته❤️💞۲۸ اردیبهشت ❤️اولین تکون فندق مامان❤️💞اسمتم من و بابایی انتخاب کردیم بزاریم 🥰سامیار🥰فرشته کوچولوم

عه منم سینا بودم پارسال ☺️

خیلی پرسنلش عالین خدایی خیلی رسیدگی میکنن به آدم... من طبیعی بودم و خدایی یه خاطره عالی ازشون واسم موند انشالله به سلامتی زایمان کنی و نی نی خوشگلت بیاد بغلت😍😍😍😍😍

من دکترم نجفی بود و مامام خانوم عباسی... 

یه خانومی هست اونجا اسمش خانوم غلامیه خیلی مهربونه کمک پرستار نمیدونم یا پرستاره.... 

               بسم الله الرحمن الرحیم                                           میشه لطفا واسه سلامتی  من و دخترم صلوات بفرستید🥺🥺🥺🥺                                                                           خدایا خودت پشت و پناه زندگیم و من   و دخترم باش....اگ میشه یه صلوات مهمونم کنید...                           تیکر واسه تولد دخترمه 98/5/13 دنیا رو واسم زیبا کرد😍                                
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792