2777
2789
عزیزم شرمنده ام نمیخواستم ناراحتت کنم اما تاپیک انگار برا دل من بود .


من برا مادر شماام دعا میکنم شماام برا فامیل من دعا کنید  

خدا این چیزا براش راحته شفا میده 

خدا بهمون رحم کنه 

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

عزیزم بدن ادم ها متفاوته من مامانم تو طول عمرش فقط سرما خوردگی ساده گرفته بود و تا الانم هیچ مشکلاتی ...


همون جایی که آدم خیلی تو تنگنا هست نباید امیدشو از دست بده من بهم ثابت شده هیچ وقت امیدتو از دست نده


برای مادر منم دعا کنید استیج یک هست برادمادرتون استیج چند بود

ان شالله مادرتون شفا میگیره ...والا جزییات این چیزا رو اجی مجردم میدونه که همیشه با مامانم همراه بود و استیج من دقیقا نمیدونم چیه و اولین بار میشنوم ولی من مادرم دست خداست که تا کی کنارمونه دیگه دکترا سپردن بخدا و الان روند درمانش فقط برا اینه که تحمل کنه شرایط وگرنه دیگه درمان اثر نداره.

ان شالله مادرتون شفا میگیره ...والا جزییات این چیزا رو اجی مجردم میدونه که همیشه با مامانم همراه بود ...

نمیتونم تصور کنم حالتو

مادرم درگیر بوده و پدرم مشکوکه

میترسم از روزایی که شما درحال گذروندنش هستید

من تنها دختر پدرمادرمم من ظرفیت ندارم نمیتونم

The trouble is you think you have timeBuddha
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792