2777
2789
عنوان

خرنوب

260 بازدید | 10 پست

سلام خانوما من ۲ساله که چشم انتظار نی نی هستم پارسال دی ماه همسرم ازمایش اسپرم داد مشخص شد که واریکوسل داره و عمل کرد ولی از اونموقع تا الان وضعیت اسپرمش بهتر نشده.حالا میخوام بهش خرنوب بدم میخوام ببینم اونایی که استفاده کردن برایه همسراشون تاثیری داشته؟؟

خدایا بزرگیتو شکررر که بعد کلی انتظار بعد ۳سال با اولین انتقال مامان شدم😍😍

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

میگن برای تحرک و تعداد اسپرم خوبه منم شوهرم تحرکش ضعیفه میخوره 

ایشالا که نتیجه بگیریم.میگن ۲تا۳ ماه باید مصرف شه

خدایا بزرگیتو شکررر که بعد کلی انتظار بعد ۳سال با اولین انتقال مامان شدم😍😍
برایه تحرک و تعداد  اسپرمه تو نت بزن شکلشو برات میاره

ممنونم از راهنماییتون آخه من اولین باره شنیدم واسم سوال بود کنجکاویم گل کرد انشاالله همسرتون زودتر بهبود پیدا کنن و و خداوند یه نی نی تپل مپل شیطون بهتون بده

من دادم آزمایشش بدتر شد چقد اون ماه گریه کردم نگو باردار بودم همون ماه 😂😂

آخی عزیزمم خدا برات حفظش کنه

خدایا بزرگیتو شکررر که بعد کلی انتظار بعد ۳سال با اولین انتقال مامان شدم😍😍
ممنونم از راهنماییتون آخه من اولین باره شنیدم واسم سوال بود کنجکاویم گل کرد انشاالله همسرتون زودتر ب ...

الهی امین🥰🥰🥰🥰

خدایا بزرگیتو شکررر که بعد کلی انتظار بعد ۳سال با اولین انتقال مامان شدم😍😍
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز