سلام خانوما من ۲ساله که چشم انتظار نی نی هستم پارسال دی ماه همسرم ازمایش اسپرم داد مشخص شد که واریکوسل داره و عمل کرد ولی از اونموقع تا الان وضعیت اسپرمش بهتر نشده.حالا میخوام بهش خرنوب بدم میخوام ببینم اونایی که استفاده کردن برایه همسراشون تاثیری داشته؟؟