2777
2789
منم یه پرسپولیسی دو آتیشه هستم😉😍

اووووو ایول😁❤❤💪💪💎

اصن پرسپولیس عشقه عشققق😁❤

صد دانه یاقوت دسته به دسته با نظم و ترتیب یک جا نشسته هر دانه ای هست خوش رنگ و رخشان قلب سفیدی در سینه ی آن یاقوت هارا پیچیده با هم در پوششی نرم پروردگارم هم ترش و شیرین هم آب دار است سرخ و زیبا نامش انار است/به به چقدر هم خوب میخونی خواننده😐^~^ 

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


واااای این همه آدمو یادم میره خو😐

او راس میگی😁

تگ نکن خو هرکی دوست داشته باشه میاد تاپیک😁😁

صد دانه یاقوت دسته به دسته با نظم و ترتیب یک جا نشسته هر دانه ای هست خوش رنگ و رخشان قلب سفیدی در سینه ی آن یاقوت هارا پیچیده با هم در پوششی نرم پروردگارم هم ترش و شیرین هم آب دار است سرخ و زیبا نامش انار است/به به چقدر هم خوب میخونی خواننده😐^~^ 
او راس میگی😁 تگ نکن خو هرکی دوست داشته باشه میاد تاپیک😁😁

ای خدا😂 همینا فردا میان می‌بینن تازه یادشون میاد باید رژیم میگرفتن صداشو در نمیارن که رعایت نکردن😂

من اصلا کالری شماری بلد نیستم یکی یادم بده زیره و. کرفس نصب کردم بلد نبودم. چجور باها‌ش کار کنم.&nbs ...

از من می شنوی مانکن رو نصب کن

همه چیزایی که میخوری رو اونجا ثبت میکنی 

وقتی مانکن رو باز میکنی علامت + هست وسط اونو میزنی بعد هرچی خوردی هرچییییی میزنی اونجا و این میشه کالری شماری

در ضمن قد و وزنت رو بگو بگم چقد کالری نیازه😁❤

صد دانه یاقوت دسته به دسته با نظم و ترتیب یک جا نشسته هر دانه ای هست خوش رنگ و رخشان قلب سفیدی در سینه ی آن یاقوت هارا پیچیده با هم در پوششی نرم پروردگارم هم ترش و شیرین هم آب دار است سرخ و زیبا نامش انار است/به به چقدر هم خوب میخونی خواننده😐^~^ 
ای خدا😂 همینا فردا میان می‌بینن تازه یادشون میاد باید رژیم میگرفتن صداشو در نمیارن که رعایت نکردن😂

😁😁😎💪

صد دانه یاقوت دسته به دسته با نظم و ترتیب یک جا نشسته هر دانه ای هست خوش رنگ و رخشان قلب سفیدی در سینه ی آن یاقوت هارا پیچیده با هم در پوششی نرم پروردگارم هم ترش و شیرین هم آب دار است سرخ و زیبا نامش انار است/به به چقدر هم خوب میخونی خواننده😐^~^ 
لاغر میشه؟ آقا من از خدامه صورتم لاغر شع😁

نه دیگه خیلی

شاید ما جای دیگری مُرده ایم؛اینجا جهنم ماست!🤔  ..هرچقدر حرفاى دلت بيشتر ميشه و دلت پرتر،همونقدر ساكت تر میشی وكم حرفتر                                  
از من می شنوی مانکن رو نصب کن همه چیزایی که میخوری رو اونجا ثبت میکنی  وقتی مانکن رو باز میکن ...

بعد + این رو میزنیا

صد دانه یاقوت دسته به دسته با نظم و ترتیب یک جا نشسته هر دانه ای هست خوش رنگ و رخشان قلب سفیدی در سینه ی آن یاقوت هارا پیچیده با هم در پوششی نرم پروردگارم هم ترش و شیرین هم آب دار است سرخ و زیبا نامش انار است/به به چقدر هم خوب میخونی خواننده😐^~^ 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792