2777
2789

سقط همراه با درد انشالله چیزی نیس ب دکترت بگو

نرهای بیشعور درخواست ندین😡 نه رد میکنم نه قبول انقد اونجا بمونین جونتون دربیاد😒 😤😠 میشه برا حل شدن مشکلمون صلوات بفرستید خداخیرتون بده امضای قبلیم👇 خدایا هزاران بار شکرت😍😘ممنونم که جواب دل شکستمو دادی🤩 خدایا هیچ زنی و تو حسرت مادر شدن نذار🙏 خدایا مطمئنم به دل ما هم نگاه میکنی و بعده چندسال و ۵ تا سقط بچمونو سالم میذاری تو بغلمون❤️ دختر قشنگم منو بابایی بی صبرانه منتظر گرفتن دستای کوچولوتیم😍😘

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

شیافتو بذار استراحت کن خدایی نکرده همراه با درد بده

خواهر کرونا هستم الخخخ یه مامان خانوم و یه متقاضی ازمون وکالت          😍        napeloniسابق و خالدار ۹۸ سابق و شوکول ۸ سابق میشه برای سلامتی و عاقبت بخیری دخترم و قبولی ازمون وکالتم یه صلوات بفرستید         😍          بعضی کاربریامو فراموش کردم بعضیا رو هم گفتم بترکونن بلکه برم به کار و زندگی برسم ولی خو معتاد شدم استخونام درد میکرد مجبور شدم بازم بیام 🤣راستی از درگاه خدا ناامید نشید من بعد ۵ سال انتظار مادر شدم با دومین ای وی اف       ،    تو رو خدا فارسی را پاس بدارید انقدر غلط املایی نداشته باشید 

من بچه اولم خیلی خونریزی داشتم طوری که بلند میشدم میریخت با استراحت و شیاف و امپول خواست خدا خوب شد به دکترت یه زنگ بزن بگو

خواهر کرونا هستم الخخخ یه مامان خانوم و یه متقاضی ازمون وکالت          😍        napeloniسابق و خالدار ۹۸ سابق و شوکول ۸ سابق میشه برای سلامتی و عاقبت بخیری دخترم و قبولی ازمون وکالتم یه صلوات بفرستید         😍          بعضی کاربریامو فراموش کردم بعضیا رو هم گفتم بترکونن بلکه برم به کار و زندگی برسم ولی خو معتاد شدم استخونام درد میکرد مجبور شدم بازم بیام 🤣راستی از درگاه خدا ناامید نشید من بعد ۵ سال انتظار مادر شدم با دومین ای وی اف       ،    تو رو خدا فارسی را پاس بدارید انقدر غلط املایی نداشته باشید 
درد ندارم لکم وقتی میرم دسشویی 

نترس اصلا استراحت کن و شیافتو بذار معمولا لکه های قهوه ای میگن خون مونده داخل رحم 

خواهر کرونا هستم الخخخ یه مامان خانوم و یه متقاضی ازمون وکالت          😍        napeloniسابق و خالدار ۹۸ سابق و شوکول ۸ سابق میشه برای سلامتی و عاقبت بخیری دخترم و قبولی ازمون وکالتم یه صلوات بفرستید         😍          بعضی کاربریامو فراموش کردم بعضیا رو هم گفتم بترکونن بلکه برم به کار و زندگی برسم ولی خو معتاد شدم استخونام درد میکرد مجبور شدم بازم بیام 🤣راستی از درگاه خدا ناامید نشید من بعد ۵ سال انتظار مادر شدم با دومین ای وی اف       ،    تو رو خدا فارسی را پاس بدارید انقدر غلط املایی نداشته باشید 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   ثودک  |  13 ساعت پیش
توسط   آنشر_لی  |  11 ساعت پیش