مریم__گلی مدیر استارتر عضویت: 1399/05/31 تعداد پست: 260 عنوان اقدام 50 بازدید | 11 پست بچه ها من دیروز که وسط ماه بوده اقدام به بارداری کردم الان فهمیدم که خوب نیست و میگن باعث سقط میشه حالا چکار کنم؟ اعصابم خرد شده 1399/07/13 | 15:55 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
fateme_mah_z_d عضویت: 1399/05/24 تعداد پست: 7782 نشنیده بودم ۸فروردین من و همسرم صاحب دوتا نینی خوشمل شدیم😍😍😍 فداتون بشم دوقلوهام💕😍😍
pishikhoshgele عضویت: 1399/02/04 تعداد پست: 4477 دقیقا منم این ماه اقدام داشتم ، یعنی چی سقط میشه ؟؟؟ خدایا شکرت💜
مریم__گلی مدیر استارتر عضویت: 1399/05/31 تعداد پست: 260 نشنیده بودم به نظر تون چیکار کنم؟ برم زعفرون و رازیانه بخورم؟
مریم__گلی مدیر استارتر عضویت: 1399/05/31 تعداد پست: 260 دقیقا منم این ماه اقدام داشتم ، یعنی چی سقط میشه ؟؟؟ میگن اول و وسط و آخر ماه قمری نباید اقدام کرد و همچنین روزهای قمر در عقرب
fateme_mah_z_d عضویت: 1399/05/24 تعداد پست: 7782 به نظر تون چیکار کنم؟ برم زعفرون و رازیانه بخورم؟ وای نه این چه کاریه اخهشاید باردار نشی این ماهاگرم شدی خدا اگه نخواد اتفاقی نمیوفته ۸فروردین من و همسرم صاحب دوتا نینی خوشمل شدیم😍😍😍 فداتون بشم دوقلوهام💕😍😍
fateme_mah_z_d عضویت: 1399/05/24 تعداد پست: 7782 من یک روز درمیون از اول تا اخر ماه رابطه داشتم برای بارداریموالا اتفاقی نیوفتاد ۸فروردین من و همسرم صاحب دوتا نینی خوشمل شدیم😍😍😍 فداتون بشم دوقلوهام💕😍😍
مریم__گلی مدیر استارتر عضویت: 1399/05/31 تعداد پست: 260 وای نه این چه کاریه اخه شاید باردار نشی این ماه اگرم شدی خدا اگه نخواد اتفاقی نمیوفت ... از سقط میترسم دارم دیوونه میشم. خب بخورم که نطفه تشکیل نشه
مریم__گلی مدیر استارتر عضویت: 1399/05/31 تعداد پست: 260 من یک روز درمیون از اول تا اخر ماه رابطه داشتم برای بارداریم والا اتفاقی نیوفتاد خب شما شاید هنگام تشکیل نطفه وسط ماه نبوده
fateme_mah_z_d عضویت: 1399/05/24 تعداد پست: 7782 ب این چیزا توجه نکن بابا ۸فروردین من و همسرم صاحب دوتا نینی خوشمل شدیم😍😍😍 فداتون بشم دوقلوهام💕😍😍