2777
2789

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

منکه تهران قیمت گرفتم ۳۸ میلیون اصلا مخم سوت کشید 

چرت و پرته

کفش ۱۰ میلیونیم هس شما باید بخری؟

من با ۷ تومن عمل کردم راضیم الانم با ۱۰ تومن بهترین دکترا هستن تهران

از خون جوانان وطن لاله دمیده🖤🥀 نه می بخشیم و نه فراموش میکنیم 🦁☀️

دکتر  سید علی موسوی  یزد رو شما مشناسین خیل یاخلاقش خوبه و باسواده ولی من کار بینیشو ندیدم

من دخترخالم یزد عمل کرد پیش جلیلیان فک کنم عالی شده

خواسم ببینم نظر بقیه چیه منم احتمالا برم جلیلیان اخه میگن فقط استخونی رو عمل میکنه

😂😂😂😂😂😂دماغه دیگه

والا زن برادرم سال پیش عمل کرد ١٠ ملیون پاش دراومد شیراز.....دکترشم خانم بود البته انحراف و زیبایی ...اولاش خیلی بد بود اما الان خیلی خشکل شده

دروغ نگو به کسی که بهت اعتماد میکنه.....اعتماد نکن به کسی که بهت دروغ میگه......
والا زن برادرم سال پیش عمل کرد ١٠ ملیون پاش دراومد شیراز.....دکترشم خانم بود البته انحراف و زیبایی . ...

یزد میگن دکتراش خیلی خوبن دخترخالم و پسرخالم عمل کردن عالی شده 6تومن

میخام ببینم نظر بقیه چجوریه

چرت و پرته کفش ۱۰ میلیونیم هس شما باید بخری؟ من با ۷ تومن عمل کردم راضیم الانم با ۱۰ تومن بهترین د ...

شما پیش کی عمل کردین تهران؟دکتر خوب معرفی کنین

من پنج سال پیش تهران پیش دکتر ابیانه عمل کردم ولی اصلا تغییر نکرد البته بینیم گوشتی بود دیروز از پیج دکتر خشایار احمدی پرسیدم گفت عمل ۳۸میلیونه ولی کاراش واقعا عالی بود 

شما پیش کی عمل کردین تهران؟دکتر خوب معرفی کنین من پنج سال پیش تهران پیش دکتر ابیانه عمل کردم ولی اص ...

من با شروین قوامی ولی اونم طبیعی عمل میکنه و برای طبیعی پسندا خوبه اگ می‌خواین خیلی تغییر کنید دکتر خوبی نیس

از خون جوانان وطن لاله دمیده🖤🥀 نه می بخشیم و نه فراموش میکنیم 🦁☀️

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز