2777
2789
عنوان

دلم خونه😔

| مشاهده متن کامل بحث + 467 بازدید | 49 پست
27 سنی نیس .از اینکه بقیه عمرتو عذاب بکشی خیلی بهتره .بخدا من یکیو میشناسم دقیقا عین شوهرت حتی به زن ...


ن در این حدنیست...مثلا بهش اس دادم و رفتم خونه مامانم. اون زنگ زد با عصباتیت ک جرا اجازه نگرفتی...یااینک پدرم بهم طلاداد اون گفت باپول من خودت خریدی!   تهمت میزنه زودم یادش میره

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ن در این حدنیست...مثلا بهش اس دادم و رفتم خونه مامانم. اون زنگ زوه با عصباتیت ک جرا اجازه نگرفتی...ی ...

بخدا اون ادمم همینجوریه خیلی حرفای زشتی میزنه بعدم میگه من بودم من گفتم .زنشو دیونه گرده بود که قرص اعصاب مصرف میکنه الان 16ساله داره قرص اعصاب مصرف میکنه

 در کوچه ام،در یک کوچه خلوت وبی کس راه میروم.بدون نگاه به پشت سر،درنقطه ای که راهم را تاریکی فرامیگیرد،گویی رویایی میبینم که درانتظارماست.آسمان سیاه با ابرهای خاکستری پوشیده شده.گویی رعد وبرق پنجره ی خانه هارانشانه گرفته.عالم وآدم درخوابند،فقط دو دوست بیدارند.یکی منم ودیگری پیاده روهای خلوت

پس دیگه فایده ایی نداره  نباید میزاشتی به اینجا برسه  مردا اگر از زن بدشون بیاد دیگه تلا ...

اخه تو همین هفته فربون‌صدقه میرفت اما یهو قاطی کرد...ینی الکی بود

یکم بیشتر ازون اقا بگید... منم دارم افسرده میشم

بخدا صاحب سه بچه شدن مرده میگن نکنه این بچا مال نباشه برم تست بگیر.یا میگه من سرکارم حتما تو مرد میاری خونه .درحالیکه زنش زن پاک وخوبیه طفلک حتی سوادم نداره ببین چطوری بهش گیر میده

 در کوچه ام،در یک کوچه خلوت وبی کس راه میروم.بدون نگاه به پشت سر،درنقطه ای که راهم را تاریکی فرامیگیرد،گویی رویایی میبینم که درانتظارماست.آسمان سیاه با ابرهای خاکستری پوشیده شده.گویی رعد وبرق پنجره ی خانه هارانشانه گرفته.عالم وآدم درخوابند،فقط دو دوست بیدارند.یکی منم ودیگری پیاده روهای خلوت

ولی من معتقدم برای هرکس معجزه ای وجود داره شاید معجزه ی زندگی تو این باشه که شوهرت خوب بشه... اول دست به دامن خدا باش و از مشاور کمک بگیر بعد اگر نشد و جواب نداد از راه های قانونی از حقوقت استفاده کن

اینارو تو دعوا میگه یا عادی؟ 

مثلا همینطوری نشستن یهو میگه .موتور پسرشونو پلیس گرفت .شوهرش گف تو با دوست پسرت لوش دادی .هنگ کردم .یا تو دعوا که دیگه  بدترم میگه .یا میگه بیا طلاق بدمت برو 

 در کوچه ام،در یک کوچه خلوت وبی کس راه میروم.بدون نگاه به پشت سر،درنقطه ای که راهم را تاریکی فرامیگیرد،گویی رویایی میبینم که درانتظارماست.آسمان سیاه با ابرهای خاکستری پوشیده شده.گویی رعد وبرق پنجره ی خانه هارانشانه گرفته.عالم وآدم درخوابند،فقط دو دوست بیدارند.یکی منم ودیگری پیاده روهای خلوت

من که اهل تهران نیستم اما پیشنهادم اینه تحقیق کنین و یه مشاور خیلی خوب پیدا کنین شاید گره از کارتون باز شد...با این چیزایی شما میگین حتما شوهرتون مشکل داره اما مشاور برای همچین چیزاست

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز