2777
2789
عنوان

گریه نوزاد

| مشاهده متن کامل بحث + 281 بازدید | 19 پست
منم دخترم و وایت داشت اصلا نشونه اصلی کوبیک گریه های شبانه است من انقدر بردمش دکتر دکتر خودش میگفت ص ...

نی نی گرفتم ولی توش نمیمونه ⁦☹️⁩⁦☹️⁩

خدایا مواظب پسرم باش   

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

منم همه این کارا رو میکنم تا چند دقه بیشتر آروم نمیگیره باز میخاد شیر بخوره ، بهم میگن شاید شیرت سیر ...

عزیزم پسر منم تا سه چهار ماهگی همیشه ی خدا گریه میکرد و دهنمو سرویس کرده بود بخاطر کولیکش بود که بهش قطره و شربت دلدرد میدادم ولی آنچنان تاثیری نداشت ... فقط شبا موقع خواب که میشد تو یه بقچه دست و پاهاشو میپیچیدم محکم با بند قنداق ...اصن یهو انگار غیر فعال میشد سریع خوابش میبرد...من تا چهار ماهگی هر شب بلا استثنا میپیچیدمش تا بخوابه...یه خواب عمیییقی میرفت که کیف میکردم...ولی اگه نمیپیچیدمش تا صب بیس بار بیدار میشد

البته همه بچه ها اینطور نیسن....دخترم اصصلا نمیذاشت بپیچمش انقد زور میزد و گریه میکرد که دوباره بازش میکردم...ولی پسرم حاال میومد تا میپیچیدمش سریع خوابش میبرد

💞سلام دوست عزیز

من نماینده تاب های ننویی آنیل هستم(کودکان بدخواب/رفلاکسی/کولیکی) سایزیندی:بدو تولد تا۵ سال

خوشحال میشم به پیجم سر بزنید و استوری ها دنبال کنی💞


https://www.instagram.com/p/CRJh2C0Fm8T/?utm_medium=copy_link

لباس کودک نینیکو ninicoshop 🌈
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز