2777
2789
عنوان

عروسی مجلل

851 بازدید | 54 پست

نظرتون دربارش چیه؟ من خودم اونقدرا موافق با عروسی گرفتن نبودم مخصوصا از نوع خیلی شلوغش .با این کرونا و وضعیت مالی هم کاریش نمیشه کرد ولی بعضی عروسیارو میبینم تو گوگل یجوری میشم حسود نیستما نمیدچنم منظورمو متوجه میشین یا نه ولی نظرتونو میخوام بدونم 

اگه از زن انتظار فرشته بودن داری،باید بهشت رو بهش بدی

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


من خیلی برای عروسیم خرج کردم سال ۹۳ اصلانم پشیمون‌ نیستم هم برای اتلیه هم تالار هم ارایشگاه و ...

بارداری دوممو ۱۷ هفته متوجه شدم 😍چون پسر کوچولومو شیر میدادم پری نمیشدم ❤️رفتم سونو به هوای ۵-۶ هفته ، بهم یه موجوده کامل که داشت دست و‌پا می زد نشون داد، ❤️❤️یه ناخواسته ی خواستنی ❤️❤️❤️کوچولوی اولم ۱۵ اذر به دنیا اومد این یکیم دکتر ۱۶ اذر تاریخ داد 😍😍😍 اگه معجزه نیست پس چیه؟؟؟

من عروسی نگرفتن برام کرونا هم نبود به بهونه الکی مادر شوهرم نزاشت بگیریم حسرتش موند تو دلم من سنم کمه ولی از اولش مثل بیوه ها باهام برخورد کردن😭😭😭

برام دعا کنید نی‌نی م سالم باشه برای سلامتیش حمد بخونید خواهش میکنم 😭😭😭😭😭🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻
چی بگم خواهر خب با پولاشون چکار کنن

خب چرا ما نداریم آخه .من اعتراض دارم به این وضع اونوقت میگن پول خوشبختی نمیاره .

اگه از زن انتظار فرشته بودن داری،باید بهشت رو بهش بدی
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز