2777
2789
عنوان

عروسی مجلل

851 بازدید | 54 پست

نظرتون دربارش چیه؟ من خودم اونقدرا موافق با عروسی گرفتن نبودم مخصوصا از نوع خیلی شلوغش .با این کرونا و وضعیت مالی هم کاریش نمیشه کرد ولی بعضی عروسیارو میبینم تو گوگل یجوری میشم حسود نیستما نمیدچنم منظورمو متوجه میشین یا نه ولی نظرتونو میخوام بدونم 

اگه از زن انتظار فرشته بودن داری،باید بهشت رو بهش بدی

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من خیلی برای عروسیم خرج کردم سال ۹۳ اصلانم پشیمون‌ نیستم هم برای اتلیه هم تالار هم ارایشگاه و ...

بارداری دوممو ۱۷ هفته متوجه شدم 😍چون پسر کوچولومو شیر میدادم پری نمیشدم ❤️رفتم سونو به هوای ۵-۶ هفته ، بهم یه موجوده کامل که داشت دست و‌پا می زد نشون داد، ❤️❤️یه ناخواسته ی خواستنی ❤️❤️❤️کوچولوی اولم ۱۵ اذر به دنیا اومد این یکیم دکتر ۱۶ اذر تاریخ داد 😍😍😍 اگه معجزه نیست پس چیه؟؟؟

من عروسی نگرفتن برام کرونا هم نبود به بهونه الکی مادر شوهرم نزاشت بگیریم حسرتش موند تو دلم من سنم کمه ولی از اولش مثل بیوه ها باهام برخورد کردن😭😭😭

برام دعا کنید نی‌نی م سالم باشه برای سلامتیش حمد بخونید خواهش میکنم 😭😭😭😭😭🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻
چی بگم خواهر خب با پولاشون چکار کنن

خب چرا ما نداریم آخه .من اعتراض دارم به این وضع اونوقت میگن پول خوشبختی نمیاره .

اگه از زن انتظار فرشته بودن داری،باید بهشت رو بهش بدی
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792