2777
2789
عنوان

گودی زیر چشم ؟!!!

147 بازدید | 19 پست

بخدا خسته شدم،زیر چشمام هم گود هم تیره

یعنی قشنگ انگار ی حلقه ی سیاه و گود زیر چشمامخ 

تو رو خدا اگه راهی برا رفعش میشناسید بگید بهم

بوی نم بارون 😍🌧️☔

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من الان يك ماهِ فيلر تزريق كردم.خيلى خيلى راضيم مثل چى پشيمونم كه كاش واسه عروسيم ميزدم

ببخشید یعنی چربی تزریق کردی یا ژل؟ 

درد داشت؟؟

بوی نم بارون 😍🌧️☔
ببخشید یعنی چربی تزریق کردی یا ژل؟  درد داشت؟؟

ژل

نه اصلا درد نداشت.فقط چون من خيلى سفيدم و پوستم حساسه كبود شد تا چند روز

واى الان كه يكماه شده خيلى عاليه.يه مشكلى كه سالها اذيتم ميكرد حل شد برام

ژل نه اصلا درد نداشت.فقط چون من خيلى سفيدم و پوستم حساسه كبود شد تا چند روز واى الان كه يكماه شده ...

یعنی چند درصد بهتر شد وضعیت زیر چشمت نسبت ب قبل از تزریق؟

بوی نم بارون 😍🌧️☔
ژل نه اصلا درد نداشت.فقط چون من خيلى سفيدم و پوستم حساسه كبود شد تا چند روز واى الان كه يكماه شده ...

با یک‌جلسه درست سد یا نیاز به ترمیم داشت؟ طبیعیه یا کسی هم‌ متوجه میشه؟

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792