dina_m مدیر استارتر عضویت: 1396/09/19 تعداد پست: 904 عنوان بدنسازی 243 بازدید | 9 پست سلام الان تقریبا ۳ هفته ایناس دارم میرم فردا تازه برناممو میده میخوام تا ۳سال اینا ادامه بدم ولی بعد ۳سال شاید باردار شم بدنم به حالت اول برمیگرده؟؟ 1399/07/08 | 23:52 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
dina_m مدیر استارتر عضویت: 1396/09/19 تعداد پست: 904 تو این وضعیت کرونا میری بدنسازی؟ اینجایی ک من هستم کرونا نیس
mahyarrrrrttt عضویت: 1399/07/08 تعداد پست: 1153 [QUOTE=157521330]اینجایی ک من هستم کرونا نیس[/QUO مگه تو جزیره ای؟
سوگندیاس عضویت: 1399/02/24 تعداد پست: 627 [QUOTE=157521330]اینجایی ک من هستم کرونا نیس[/QUO مگه تو جزیره ای؟ ابوموسی کرونا نیست فقط
mahyarrrrrttt عضویت: 1399/07/08 تعداد پست: 1153 ابوموسی کرونا نیست فقط واقعا؟خوش به حالتون. شما بومی هستین؟یا نظامی هستین؟
سوگندیاس عضویت: 1399/02/24 تعداد پست: 627 واقعا؟خوش به حالتون. شما بومی هستین؟یا نظامی هستین؟ هیچ کدامبستگانم نظامی اونجا هست
dina_m مدیر استارتر عضویت: 1396/09/19 تعداد پست: 904 واقعا؟خوش به حالتون. شما بومی هستین؟یا نظامی هستین؟ تو یکی از شهر های کوچیک کردستان هسیم
mahyarrrrrttt عضویت: 1399/07/08 تعداد پست: 1153 هیچ کدام بستگانم نظامی اونجا هست مگه شما ساکن اونجا نیستین؟