از بس خرج دندونم کردم خسته شدم یه دونه دندون سالم ندارم از وقتی یادم میاد دارم خرج میکنم ۲۳ سالم نصف دندونام کشیدم (البته پر کردم جواب نداد اخرش کشیدم )نصفش روکش پر شده
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
منم همش در حال تعمیر دندونامم با ۲۲ سال سن😬 از دندونپزشکی بدم میاد دیگه از بس میام و میرم فعلا دارم جلو رو لمینت میکنم اینا درست شدن دیگه تا چند وقت نمیرم 😒
منم همش در حال تعمیر دندونامم با ۲۲ سال سن😬 از دندونپزشکی بدم میاد دیگه از بس میام و میرم فعلا دارم ...
من ک دیگ خسته شدم از بس هرچی پول داشتم خرج کردم سر این دندونای لعنتی پدربزرگ شوهرم کلا یکی از دندوناشو پر کرده اونوقت حال روز دندونای من اینه اخرش یه کلیه رو میخوام بفروشم خرج این دندون بکنم 🤣🤣🤣