2777
2789
عنوان

تجربه لاغری

2554 بازدید | 36 پست

سلام دوستای قشنگم خوبید ؟ 

 من ۲۳ ساله هستم .وزنم هم ۷۴ هست قدم هم حدود ۱۵۹ _۱۶۰ 

.از اوایل قرنطینه پارسال شروع کردم رژیم لیمومی رو گرفتن ولی بعد یک ماه خسته شدم .وزنم هم رسید به ۷۱ ولی ول کردم و تاالان که ۳ کیلو هم اضافه وزن داشتم .

اما این بار میخام واقعا تمام تلاشمو بکنم که برسم به ۶۰ . چون خیلیا حتی نزدیک ترین هام بهم تیکه انداختن که چاقی فلان 😔

 از تاریخ ۵ مهر یعنی سه ردز پیش شروع کردم 

من ناهارو حذف کردم .شام هم خیلی کم میخورم ‌ دمنوش سنا و گل محمدی هم هفته ای یکبار میخام بخورم .روزی ۱۵ الی ۳۰ دقیقه هم پیاده روی میکنم . صبح ناشتا هم سویق جو میخورم .

 شما چه  پیشنهادی دارید ؟ 

خیلی خوشحال میشم کمکم کنید . 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

خوبه همه اینا افرین صبحانه کامل بخور ناهار حذف شامم زود ولی من کالری شماری مبکنم نمیتونم ناهار نخوردم

🍁گروه قرمز 🍁وزن شروع ۹۴ وزن هدف۶۰   من میتونم ثابت میکنم که میتونم   
اوهوم . روزی ۱۲۰۰ زده برام . اما من کمترم مصرف کردم این ۳ روز . دیروز ۳۰۹ کالری خورده بودم همش

اگه کمتر از مجازت بخوری بعد از چند کیلو‌کاهش وزنت استپ میشه

                          گروہ آبی وزن اول ۷۹وزن الان67.700 ھدف ۶۰     ان شااللہ تا آخر پاییز به ھدفم برسم
خوبه همه اینا افرین صبحانه کامل بخور ناهار حذف شامم زود ولی من کالری شماری مبکنم نمیتونم ناهار نخورد ...

 نه صبحانه دیگه فقط سویق جو . میان وعده خیلی گشنه بشم یه لقمه نون و پنیری چیزی میخورم ،ناهارم حذف . 

فقط مشکل اینه دو سه روزه یکم ک بهم فشار میاد گشنم میشه سرم درد میگیره و بداخلاق میشم 😂😁تازه بدنمم داااااغ میشه با خودم میگم چربیام داره میسوزه 

ایول افرین بهت . میشه تجربه تو بگی و   چجوری ؟

تازه من تودوران شیردهیم 

بهانمم برای چاقی این بود که بچه شیرمیدم 

فقط کمتر خوردم مثلا برنج یه بشقاب پر رو کردم یه کفگیر توبشقاب کوچیک غذامیخوردم مثلابرنج میریختم تو بشقاب میوه خوری خورش ومایعاتم میریختم تو پیاله کوچیک 

غروبا خیلی گرسنم میشد یه دونه چوب شور میخوردم 

مصرف نون خیلی کم کردم 

ورزش که نمیتونستم  ولی اینجوری هشت کبلو کم کردم الانم همچنان رژیمم 

میشه واسه شفای بیماریم یه صلوات بفرستین-ممنون،اسمم فادیا هستش
تازه من تودوران شیردهیم  بهانمم برای چاقی این بود که بچه شیرمیدم  فقط کمتر خوردم مثلا بر ...

بسلامتی عزیزم . اما مواظب باش بچت ضعیف نشه ،اخه من خواهرم موقعه شیر دهی گرفت ،بچش الان خیلی ضعیفه 

سویق بخور .سرچ کن تو نت 

موفق باشی 

بسلامتی عزیزم . اما مواظب باش بچت ضعیف نشه ،اخه من خواهرم موقعه شیر دهی گرفت ،بچش الان خیلی ضعیفه&nb ...

نه بچمم اوضاعش خوله چون یکسال وسه ماهشه خودشم غذامیخوره 

میشه واسه شفای بیماریم یه صلوات بفرستین-ممنون،اسمم فادیا هستش
عه ؟ واقعا ؟ خب من میخام زودتر لاعر شم چیکار کنم 😐🤪😜

قدت چنده؟اگه زود لاغر وزنت زود برمیگردی ماهی۴کیلو اصولی

                          گروہ آبی وزن اول ۷۹وزن الان67.700 ھدف ۶۰     ان شااللہ تا آخر پاییز به ھدفم برسم
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز