2777
2789
عنوان

چاقم؟؟؟+عکس

| مشاهده متن کامل بحث + 546 بازدید | 51 پست

ن خوبی ولی شکمت رو جمع کردی فک کنم؟😄

  منم آیفون دارم  ولی عمومیه😄 فقط یه مشکل داره وقتی میخوام عکس بگیرم دکمه اش میزنم در حیاط باز میشه 😅 داداشم میگه تو  ضعیفی😒خان داداش تو فقط کافیه وقتی قفل گوشیم بازه ازم بگیری  همچین ازت بگیرم ک کرک پرت بریزه 😉 حالا توی ک امدی امضام رو خوندی ریپلایم کن بگو لایک ب امضات بعد یکی بعدیت میاد امضام رو میخونه  و این میشه ک منو تو یه ملت رو😝 رو اسکول کردیم 😜

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

ن ولی شکمت رو تو عکس دادی تو🤕

کلا عادت کردم بدم تو واسه همین یه کم شکمم رفته عقب

مارا به سخت جانی خود این گمان نبود...🙃هله دان دان هله یه دانه یه دانه💛یارم نامهربان مال آبادانه آبادانه🌱
ن خوبی ولی شکمت رو جمع کردی فک کنم؟😄

عادت کردم بدم توشکممو جوابم داده شکمم رفته عقب 😂

مارا به سخت جانی خود این گمان نبود...🙃هله دان دان هله یه دانه یه دانه💛یارم نامهربان مال آبادانه آبادانه🌱
خودتم میدونی چاق نیستی🤨

هستم واقعا اطرافیانم خیلی لاغرن

مارا به سخت جانی خود این گمان نبود...🙃هله دان دان هله یه دانه یه دانه💛یارم نامهربان مال آبادانه آبادانه🌱
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز