2777
2789
عنوان

«شعر١١»

| مشاهده متن کامل بحث + 14035 بازدید | 2925 پست

دنیای عجیبی شده است

برای دروغ هایمان خدا را قسم می خوریم

و به حرف راست که می رسیم می شود جان تو ...

 ///موهیتا راست میگف اهواز شهر عاشقیه شهر دیوونگیه ❤ خدایا شکرت بابت همه چی♥💫///

به بوسه هایت قسم


زمستان سردی در راه است


کمی جلوتر بیا


شراب لبانت را می خواهم


می گویند وقتی مست باشی


زمستان چله ی تابستان است…..!

 ///موهیتا راست میگف اهواز شهر عاشقیه شهر دیوونگیه ❤ خدایا شکرت بابت همه چی♥💫///

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


قبلا گهگاهی خاموش میخوندم ممنونم عزیــــــزجان💖


خواهش میشه عقشم  

ولی یچیزی بگم 

ببخشیدااااا

مامان بانو مامانمه خب

من خیلی حسوووووودمممممممم

میشه وقتی من انلاین نباشم بهش بگی مامان؟

لفطا  

@nafiseh133     ب ایشونم همینو گفتم

 ///موهیتا راست میگف اهواز شهر عاشقیه شهر دیوونگیه ❤ خدایا شکرت بابت همه چی♥💫///

@هانا_92     اسمت قسم راست منه...    


نبض مرا بِگير
و ببَر نامِ خويش را
تا خون بَدل به باده شَوَد دَر رَگانِ مَن...❤️☔

.... 

حالت واقعیت چطوره گلپرِ سبزِقلب زاره من؟ 🍃


دوستت دارم ای خیال لطیف ....دوستت دارم ای امید محال... 🍂🖤
نبض مرا بِگير و ببَر نامِ خويش را تا خون بَدل به باده شَوَد دَر رَگانِ مَن...❤️☔ ....  حالت و ...

سلام عقش جانمممممممممممممممم

خوبم ینی تا الان ک خوب بوده

تو چیطوریای؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟مهربونترینم  

 ///موهیتا راست میگف اهواز شهر عاشقیه شهر دیوونگیه ❤ خدایا شکرت بابت همه چی♥💫///

آخ آخ حسود خانوم پس چی بگم؟     @nazbanoo8300    مامانی یه خواهر حسود پیدا ک ...

ای حسود

ایشون7 ماهه مامانمه

@nazbanoo8300  

من گریههههههههههههههههه  

عاقا من حسودمممممم بارها گفتمممممممم

پریهان چن سالته اجی؟من19

ببین بچه ام بیا ی رحمی کن

مامان الان باغه نمیاد  

 ///موهیتا راست میگف اهواز شهر عاشقیه شهر دیوونگیه ❤ خدایا شکرت بابت همه چی♥💫///

سلام عقش جانمممممممممممممممم خوبم ینی تا الان ک خوب بوده تو چیطوریای؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟مهربونترینم &n ...

خدا رو شکر حالم خوب شد گفتی خوبی... همیشه اینطوری بمون.... ❤️🤗🌸

منم کلا حالم نپرسی بهتره.... همیشه میگم بقول استاد امین پور حالم مثل حال گل، حال گل در چنگ چنگیز مغول..... البته الان که رایحه ی نگین خانم پیچید خیلی بهتر شدم 💞💞🌹دم مسیحایی داری☔

دوستت دارم ای خیال لطیف ....دوستت دارم ای امید محال... 🍂🖤
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

جواب دست زدن

shankayyn98 | 42 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز