2777
2789
کی قراره بری آزمایش بدی؟؟

من ده ساله بچه دار نشدم . الان عقب انداختم . تو رو خدا دعام کنید 

 💜 مامان 1400🌻《وخدایی که به شدت کافیست》 *هر وقت خیلی بهت سخت گذشت و نا امید شدی و رسیدی ته خط مدام به خودت بگو به مو میرسه ولی پاره نمیشه   ♡خدا هست ♡   تمام درها هم بسته باشد☆تو تنها امیدی  خداوند آنجا که راه نیست راه میگشاید  وهرگز دیر نمیکند فقط کافیست بدانیم  ♡اومیبیند♡میداند♡میتواند♡   من ایمان دارم که تو هوام و داری  به خاطر معجزه قشنگی که بهم نشون دادی هزاران بار ازت ممنونم .    دوسِت دارم خداجون   ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ 《گیریم که من هنوز اختر نشدم  ؛ یکسال دگر گذشت و مادر نشدم ؛  افسوس و صد افسوس که ناکام هستم ؛ در غافله عمر توانگر نشدم ؛ آنکس که مرا به طعنه نازا خوانده ؛ بهتر که چو وِی ظالم و کافر نشدم》  ♡آخر تو چه دانی که خدای من کیست ♡  خدا جونم منتظر معجزه بعدی هستماااااا😉😉😉 عاشقتم خدا جون💜 قربونت برم خدا جووونم معجزه بعدی هم نشونم دادی دیگه تا ۳ نشه بازی نشه   ازت میخوام سومی دیگه نینی جونم باشه  مرسی که هستی خدای مهربونم😊
ن ایشالا خدا بزرگه و مهربون حل میشه کم غصه بخور

میشه برام دعا کنی لطفا😔🙏

من یه دختر لوس نازنازوعه مامانی ام🤪بدبخت مامانم چی میکشه از دست من🥺یه دختر که همه اتاقش صورتی و دنیای صورتی داره💟یه دخی که نوتلارو میشینه یه نفر کلشو میخوره😂یه دختر که هروز لاکشو تمدید میکنه💅یه دخی که هروز با لباس مجلسیاش با مامانش قر میدههه💃

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من ده ساله بچه دار نشدم . الان عقب انداختم . تو رو خدا دعام کنید 

ررات صلوات فرستادم گلم توهم برای  من دعا کن😔🙏

من یه دختر لوس نازنازوعه مامانی ام🤪بدبخت مامانم چی میکشه از دست من🥺یه دختر که همه اتاقش صورتی و دنیای صورتی داره💟یه دخی که نوتلارو میشینه یه نفر کلشو میخوره😂یه دختر که هروز لاکشو تمدید میکنه💅یه دخی که هروز با لباس مجلسیاش با مامانش قر میدههه💃
حتما عزیزم💗

💟

من یه دختر لوس نازنازوعه مامانی ام🤪بدبخت مامانم چی میکشه از دست من🥺یه دختر که همه اتاقش صورتی و دنیای صورتی داره💟یه دخی که نوتلارو میشینه یه نفر کلشو میخوره😂یه دختر که هروز لاکشو تمدید میکنه💅یه دخی که هروز با لباس مجلسیاش با مامانش قر میدههه💃
خیلی سخت 

آره واقعا ... دردش هیچ وقت خوب نمیشه 

 💜 مامان 1400🌻《وخدایی که به شدت کافیست》 *هر وقت خیلی بهت سخت گذشت و نا امید شدی و رسیدی ته خط مدام به خودت بگو به مو میرسه ولی پاره نمیشه   ♡خدا هست ♡   تمام درها هم بسته باشد☆تو تنها امیدی  خداوند آنجا که راه نیست راه میگشاید  وهرگز دیر نمیکند فقط کافیست بدانیم  ♡اومیبیند♡میداند♡میتواند♡   من ایمان دارم که تو هوام و داری  به خاطر معجزه قشنگی که بهم نشون دادی هزاران بار ازت ممنونم .    دوسِت دارم خداجون   ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ 《گیریم که من هنوز اختر نشدم  ؛ یکسال دگر گذشت و مادر نشدم ؛  افسوس و صد افسوس که ناکام هستم ؛ در غافله عمر توانگر نشدم ؛ آنکس که مرا به طعنه نازا خوانده ؛ بهتر که چو وِی ظالم و کافر نشدم》  ♡آخر تو چه دانی که خدای من کیست ♡  خدا جونم منتظر معجزه بعدی هستماااااا😉😉😉 عاشقتم خدا جون💜 قربونت برم خدا جووونم معجزه بعدی هم نشونم دادی دیگه تا ۳ نشه بازی نشه   ازت میخوام سومی دیگه نینی جونم باشه  مرسی که هستی خدای مهربونم😊
حامله ای دوقلو پسر 

منم بگو اشتی میکنیم یان؟؟؟؟؟اگ اره کی؟؟؟؟؟دوسم داره؟؟؟خیانت میکنه؟؟؟

منممممممم بگوووووو☺☺☺☺😖😖😖😖😖😖

روزهای سختم که تموم بشه روی شونه خدا میزنم ومیگم از من که گذشت اما با هیچکدوم از بندهات اینجوری نکن خیلی سخت گذشت....
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   md41289  |  2 ساعت پیش