2777
2789
عنوان

درد دنده راست

1035 بازدید | 6 پست

چند روزهست چند تا از دنده های سمت راستم درددمی کنه کسی علتش رو میدونه؟ از کیسه صفرا نیست چون چند سال پیش درش آوردم .می ترسم کبدم مشکل پیدا کرده باشه 

سلام عزیزم من سرچ کردم تاپیک شما رو دیدم منم دنده های سمت راستم درد میکنه راهنماییم میکنی لطفا 

سلام.من متوجه شدم که به خاطر مشکل معده ام بود چند روز بصورت ناشتا عسل خالی حدود یه قاشق مربا خوری خوردم خوب شد.ولی شما یه سونوگرافی از کبد و صفرا بده شاید سنگ صفرا داشته باشی.من قبلا داشتم که جراحی کردن و درآوردن 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

سلام.من متوجه شدم که به خاطر مشکل معده ام بود چند روز بصورت ناشتا عسل خالی حدود یه قاشق مربا خوری خو ...

عزیزم مرسی که جواب دادی من ۵ ۶ ماه پیش دوبار سونو از کبد و صفرا گرفتم و ازمایش انزیم کبد و چکاپ دادم دکتر فوق تخصص گفت هیچیت نیس فقط ویتامین دی بدنم خیلی کم بود یه سال معده درد شدید و رفلاکس داشتم الان معده دردم بهتره ولی رفلاکس دارم بنظرت ممکنه بخاطر رفلاکس باشه؟

عزیزم مرسی که جواب دادی من ۵ ۶ ماه پیش دوبار سونو از کبد و صفرا گرفتم و ازمایش انزیم کبد و چکاپ دادم ...

احتمال داره. ناشتا خوردن عسل بود امتحان کن برای من که خوب جواب میده یه ق م یا دو ق م عسل خوب رو بصورت لیس زدن بخورید ان شاءالله که بهتر میشید.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز