2777
2789
نهار امروز شبم مونده میخوریمش

😋😋😋اینا چیه 😯

۹۹/۹/۹ خونه دار شدم انشاءالله...دوستی که امضامو میخونی واسه خونه دار شدنم  یه صلوات مهمونم کن و دعام کن لطفا😊...دعا در حق همدیگه زود برآورده میشه....مطمئنم دعاهای قشنگتون معجزه میکنه واسم....مرسی 😘😘😘

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


جانت بی بلا عزیز..من میخوام امشب خطمو عوض کنم چجوری لغو کاربری بشم

باید لینک تاپیکتون رو بذارید تو تاپیک نی نی یار که حذفش کنه.

الان نیستن صبح ساعت ۹هستن.

برای لغو کاربری یا حذف تاپیک فردا ساعت نه تاپیک بزنید به نی نی یار بگید

باید لینک تاپیکتون رو بذارید تو تاپیک نی نی یار که حذفش کنه. الان نیستن صبح ساعت ۹هستن. برای لغو ک ...

بلد نیستم 😌

۹۹/۹/۹ خونه دار شدم انشاءالله...دوستی که امضامو میخونی واسه خونه دار شدنم  یه صلوات مهمونم کن و دعام کن لطفا😊...دعا در حق همدیگه زود برآورده میشه....مطمئنم دعاهای قشنگتون معجزه میکنه واسم....مرسی 😘😘😘
دلمه کلم و‌ گوجه

نوش جونتون☺️

۹۹/۹/۹ خونه دار شدم انشاءالله...دوستی که امضامو میخونی واسه خونه دار شدنم  یه صلوات مهمونم کن و دعام کن لطفا😊...دعا در حق همدیگه زود برآورده میشه....مطمئنم دعاهای قشنگتون معجزه میکنه واسم....مرسی 😘😘😘
خسته نباشی عزیزم ،😂😂😂😂

🤦🤦😂

۹۹/۹/۹ خونه دار شدم انشاءالله...دوستی که امضامو میخونی واسه خونه دار شدنم  یه صلوات مهمونم کن و دعام کن لطفا😊...دعا در حق همدیگه زود برآورده میشه....مطمئنم دعاهای قشنگتون معجزه میکنه واسم....مرسی 😘😘😘
لاریجانی هم جواب میده این پیام خندتو پاک کن منو گیر نندازن😁

چشم...کاش منو گیر بندازن بترکم

۹۹/۹/۹ خونه دار شدم انشاءالله...دوستی که امضامو میخونی واسه خونه دار شدنم  یه صلوات مهمونم کن و دعام کن لطفا😊...دعا در حق همدیگه زود برآورده میشه....مطمئنم دعاهای قشنگتون معجزه میکنه واسم....مرسی 😘😘😘
باید لینک تاپیکتون رو بذارید تو تاپیک نی نی یار که حذفش کنه. الان نیستن صبح ساعت ۹هستن. برای لغو ک ...

چرا ساعت۹

مامان دوقلوها👧👦💕....🍁بخون🍁⬅  ........✅گمشده✅کسی ب اسم ساناز علیزاده میشناسین..دوست بچگیمه...حدودا متولد ۷۰..اگر تو اشناهاتون کسی هست.. ریپلای کنید لطفا

این تاپیک نی نی یار۵هست ولی عصر ساعت ۵ تا ۱۱شب هستن https://www.ninisite.com/discussion/topic/1 ...

این ترکیده😁😁

مامان دوقلوها👧👦💕....🍁بخون🍁⬅  ........✅گمشده✅کسی ب اسم ساناز علیزاده میشناسین..دوست بچگیمه...حدودا متولد ۷۰..اگر تو اشناهاتون کسی هست.. ریپلای کنید لطفا

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز