2777
2789

کسی دعا نویس خوب وکار بلد میشناسه مشهد باشه معرفی کنین

۹۹/۹/۹خداجونم تو این تاریخ اوضاع و زندگیم روبه راه بشه   تا اونی که ۹۹/۹/۱۰ چش نداره ببینه دماغش بسوزه     

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

نه بابا حس ششمی ها میترسن بیان

وای تو رو خدا به من بگو ..بیام پی وی؟

 وزن ۷۰»»»وزن هدف ۵۵»»صورت صاف ..اندام قشنگ ..مو های پریشان ..وکلی اتفاق خوب......یه رقص بی وقفه از شادی ..ینی میشه؟.....واسم انرژی مثبت بفرستین و دعای خوب کنید..........‌.....♥️یک کاربر رک🤨همین♥️
دعانویسی=بدبیاری،بدبختی،فلاکت،پشیمانی

 بزا باطل شدن سحر میخام نمیتونم که تا اخر عمر با این وضع زندگی کنم ۳ ماهه دارم فقط دعا و ختم و چله میگرم انگار هیچی اثر نداره

۹۹/۹/۹خداجونم تو این تاریخ اوضاع و زندگیم روبه راه بشه   تا اونی که ۹۹/۹/۱۰ چش نداره ببینه دماغش بسوزه     
 بزا باطل شدن سحر میخام نمیتونم که تا اخر عمر با این وضع زندگی کنم ۳ ماهه دارم فقط دعا و ختم و ...

قرآن توی خونتون بخون و راه برو  تو خونه قدم بزن قرآن ب دست،روی یه تشت آب هم قرآن،سوره ان یکاد بخون،بریز توی خونه،بالش هاتون و هم عوض کن ،

چی بگم عزیزم

۱/کی نامزد میکنم مشخصات و شغلش 

۲/کسی مد نظرمه از همون اول چرا من به ذهنش رسیدم و اومد سمتم ؟حسی بهم داره ؟چه ذهنیتی ازم داره ؟دیگ پیام میده ؟

 وزن ۷۰»»»وزن هدف ۵۵»»صورت صاف ..اندام قشنگ ..مو های پریشان ..وکلی اتفاق خوب......یه رقص بی وقفه از شادی ..ینی میشه؟.....واسم انرژی مثبت بفرستین و دعای خوب کنید..........‌.....♥️یک کاربر رک🤨همین♥️
قرآن توی خونتون بخون و راه برو  تو خونه قدم بزن قرآن ب دست،روی یه تشت آب هم قرآن،سوره ان یکاد ب ...

چرا بالشت ها؟

 وزن ۷۰»»»وزن هدف ۵۵»»صورت صاف ..اندام قشنگ ..مو های پریشان ..وکلی اتفاق خوب......یه رقص بی وقفه از شادی ..ینی میشه؟.....واسم انرژی مثبت بفرستین و دعای خوب کنید..........‌.....♥️یک کاربر رک🤨همین♥️
 بزا باطل شدن سحر میخام نمیتونم که تا اخر عمر با این وضع زندگی کنم ۳ ماهه دارم فقط دعا و ختم و ...

مگ چته؟

 وزن ۷۰»»»وزن هدف ۵۵»»صورت صاف ..اندام قشنگ ..مو های پریشان ..وکلی اتفاق خوب......یه رقص بی وقفه از شادی ..ینی میشه؟.....واسم انرژی مثبت بفرستین و دعای خوب کنید..........‌.....♥️یک کاربر رک🤨همین♥️
به امیدخدااین ماه باردار میشم؟!!!

خودت حس ششمی؟

 وزن ۷۰»»»وزن هدف ۵۵»»صورت صاف ..اندام قشنگ ..مو های پریشان ..وکلی اتفاق خوب......یه رقص بی وقفه از شادی ..ینی میشه؟.....واسم انرژی مثبت بفرستین و دعای خوب کنید..........‌.....♥️یک کاربر رک🤨همین♥️
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792