2777
2789
غیرانتفاعی روانشناسی میخوام برم.بهم گفتن هر نیمسال ۱ملیون ینی چی

عزیزم از یه تومن شروع میشه تا یکو هشتصد

تیکر کنکوره میشه واسه قبولیم دعا کنید                دوستم میشه لطفا یه صلوات مهمونم کنی از صلوات های شما کلی نتیجه دیدم مرسی❤
چه خوب  من معدلم ۱۵ نظام قدیم چندسال پیش خوندم چهارسال پیش دانشگاه نرفتم الان بدون کنکور ازاد ...

بدون کنکور ثبت نامش کی هست

برای کشتن یک جامعه...روشی ساده به کارگیرید...بر فرهنگ آنان تمرکز کنید...ابتداکتابرا از آنها بگیرید...بعد سرشان رادرون تلویزیون فرو کنید.کارل پوپر

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


بفرمایید

رشته روانشناسی ومدیریت مشترکه همه گروهاس، ولی چراتودفترچه جلواینانوشته علوم انسانی؟ یعنی من که ریاضی کنکوردادم نمیتونم اینا وانتخاب کنم؟ 

درتاریخ99/9/9بهترین اتفاق زندگیم افتاد
رشته روانشناسی ومدیریت مشترکه همه گروهاس، ولی چراتودفترچه جلواینانوشته علوم انسانی؟ یعنی من که ریاضی ...

فک میکنم میتونید منم واسه انتخاب رشته روانشناسی دولتی رو زدم با اینکه رشتم تجربیه

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز