2777
2789

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

اینسری که ثبت نام کنن احتمالا شانس بردت بالاتر میره. چون قراره ۱۰ درصد از پول ماشینی که میخوای ثبت نام کنی و بریزی به حساب .. خیلیا الکی ثبت نام میکردن. حالا دیگه چون پای پول وسطه نمیکنن.. پس شانس امثال شما که واقعا میخوای بخری میره بالا

مادر ای زیبا ترین شعر خدا..... روحت شاد😔

مدل چند؟ کی خریدی ؟ ما هم ۶۰ تومن داریم میخواییم ماشین بخریم با این پولا چیزی پیدا نمیکنیم منتظر ثبت ...

مدل 92 هست ،ضربه هم داره 

94 ب بالا هفتاد ب بالاست

بوی نم بارون 😍🌧️☔
واقعا اشتباهه؟؟ هنوز وقت دارما  قراره فردا بریم برا خرید


اره از حالا تا عید، پیش فروش و فوق العاده، حداقل ده بار اسم مینویسن، تا سال دیگه عید هم گیرت میاد، هر ماشینی که اسمت در بیاد ارزشش دو برابر پولی هست که دادی

من تا حالا 4 سری اسم نوشتم، نا امید نیستم، بازم تا عید مینویسم، بالاخره اسمم در میاد

مدل چند؟ کی خریدی ؟ ما هم ۶۰ تومن داریم میخواییم ماشین بخریم با این پولا چیزی پیدا نمیکنیم منتظر ثبت ...


دقیقا ماهم موندم برم طلا بخرم یا نه 


با خودم میگم اومدیم وتا یک سال اسمم در نیومد پولمونم بی ارزش میشه

خدایا شکرت بابت همه ی نعمت هات

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792