2777
2789

البته هردوش قشنگه من هردورو دوست دارم ولی الان امبره بیشتر رو بورسه

به نظرم همه آدم ها تو این دنیا مستاجریم و یه روزی باید این دنیا رو که محل امتحانمون بوده خوب یا بد به خدا تحویل بدیم؛ به همدیگه لبخند بزنیم،کمتر همدیگه رو بکوبیم ،کمتر دلی رو به درد بیاریم ،بزاریم حداقل وقتی این دنیا رو تحویل خدا دادیم و اون بزرگترین ازمون پرسید تو دنیام چیکار کردی دست های خالیمونو نشون بدیم و بگیم من دلی نشکستم فقط سعی کردم لبخندمو به مردم هدیه بدم این تمام چیزی بود که من داشتم/ زندگی سخته برای یکی کمتر برای یکی بیشتر تو همه لحظه های زندگی اگه فکر کنیم اینم یه امتحانه و خدا داره تماشام میکنه و همیشه همراهمه راحتر میگذره😊...حضور خدا رو تو تک تک لحظه های زندگیتون آرزو میکنم 🌸😊❤

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


مرسی عزیزم

خواهش گلم

به نظرم همه آدم ها تو این دنیا مستاجریم و یه روزی باید این دنیا رو که محل امتحانمون بوده خوب یا بد به خدا تحویل بدیم؛ به همدیگه لبخند بزنیم،کمتر همدیگه رو بکوبیم ،کمتر دلی رو به درد بیاریم ،بزاریم حداقل وقتی این دنیا رو تحویل خدا دادیم و اون بزرگترین ازمون پرسید تو دنیام چیکار کردی دست های خالیمونو نشون بدیم و بگیم من دلی نشکستم فقط سعی کردم لبخندمو به مردم هدیه بدم این تمام چیزی بود که من داشتم/ زندگی سخته برای یکی کمتر برای یکی بیشتر تو همه لحظه های زندگی اگه فکر کنیم اینم یه امتحانه و خدا داره تماشام میکنه و همیشه همراهمه راحتر میگذره😊...حضور خدا رو تو تک تک لحظه های زندگیتون آرزو میکنم 🌸😊❤
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   md41289  |  2 ساعت پیش