2777
2789

اره عزیزم طبیعیه.تازه واسه پسر من بعد یه مدت شروع کرد به ریزش.بعدش دوباره در اومد.اصلا نگران نباش

اخرین ها همیشه یهویی میان......اخرین دیدار اخرین بوسه اخرین لبخند و .... اونوقت تو میمونی و یه دنیا دلتنگی... تا دیر نشده بهش بگو😔

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

عزیزم اگه تو بارداری آجیل زیاد میخوردی موهاش زیاد میشد من دیدم تو فامیل همه شون میگن آجیل زیاد میخوردیم موهای بچه شون ماشاالله زیاده 

آدم های حسود همیشه خودشون سم میخورن و منتظرن ک بقیه بمیرن 😎😂😝

بچه خالم رو 7روزگی موهاشو زدن الان ماشالله 6 ماهشه موهاشو با کش میبندن

#دوستان_ایرانی_باشیم🇮🇷 هم افکارمون🤗،هم شخصیتمون😎،هم اعمالمون🤠 ⬅️ جلال آل احمد میگه «آدم غرب زده شخصیت ندارد، چیزی است بی اصالت، خودش و خانه اش و حرف هایش، بوی هیچ چیزی را نمی دهد....» چرا اینجوری میگن؟ چون این افراد اصالت خود را رها کرده و در مسیری پا گذاشتن غیر از مسیر ذاتی خود و بدونیم حرف های این افراد غرب زده در جامعه ما هیچ ارزشی نداره ،چون بر خلاف باورهای اصیل ایرانی و جامعه اسلامی عمل میکنن😉 رهبر عزیز تر از جانم سایه ات از سر ما کم نشود حضرت ماه،وجودت و حالا شهادتت افتخاریست برای ما🇮🇷🌹

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792