2777
2789
عنوان

موهام ریخت....

137 بازدید | 13 پست

توروخدا یه راهکار مفید بدین...‌ ۱ماهه موهام دسته دسته ریخت...  زینک میخورم کمتر شد ریزشش. ولی شوهرم بروم‌اورد گفت چقدر کم پشت شده موهات😔

بیشتر جلوی موهام کم شده...چکارکنم

کرونا نداری

دیدی که سخت نیست... تنها بدون من؟دیدی که صبح می شود... شب ها بدون من؟این نبض زندگی... بی وقفه می زند...! فرقی نمی کند... بامن...بدون من...!دیروز گرچه سخت... امروز هم گذشت... طوری نمی شود... فردا بدون من...!

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ریزش هورمونیه یه تاپیک در موردش دارم بخون شاید به دردت خورد

تویی که داری امضامومیخونی👈👈 اگه جایی بیعدالتی دیدیو از شدت خشم بدنت به لرزه افتاد بدون یکی از رفیقامی 💛💚💛💚اگه یه احمق بیمغز به جنسیتت توهین کرد و تو ساکت موندی به شدت حقیر و پستتر از اونی/پستتر از اونا آدمایی هسن که فارغ از علاقه به یه جنسیت خاص دارن خودشونو پاره میکنن تا بچشون پسر بشه تنفرم نسبت به اینا در قالب کلمه نمیگنجه زبونم قاصره در مقابل این آدمایی که اسم خودشونو گذاشتن زن بعد به نفع جنس مقابل عمل میکنن برا همیشه داغ بچه رو دلتون بمونه که ایقد دختر رو پست نکنینفقط میتونم بگم خیلی بیغرتی که جنس خودتو کوچیک میکنی مغزکپکی عقبمونده

چند ماه پشت سر هم ماهی یه بار یا دوبار آمپول نوروبیون بزن ... یخچالیشو 

قرص درموبلا و ماکسیرایکس بخور 

شامپو هم برو از طب سنتی شامپو گیاهی مناسب موهات بخر شامپو شیمیایی دیگه نزن

برای تو از خدا خیر و خوشبختی میخوام   دوست داشتی یه صلوات مهمونم کن   
چند ماه پشت سر هم ماهی یه بار یا دوبار آمپول نوروبیون بزن ... یخچالیشو  قرص درموبلا و ماکسیرای ...

نمیتونم برم امپول بزنم .بیرون نمیروم. بجای نوروبیون چی بخورم

چند ماه پشت سر هم ماهی یه بار یا دوبار آمپول نوروبیون بزن ... یخچالیشو  قرص درموبلا و ماکسیرای ...


شامپو پرژک میزدم رزماری.روزی ۲بار میزدم. فکرکنم بخاطر اونم‌هست

شامپو پرژک میزدم رزماری.روزی ۲بار میزدم. فکرکنم بخاطر اونم‌هست


این شامپوها هیچ کدوم به درد مو نمیخوره حتی بهترین مارک ها


برای تو از خدا خیر و خوشبختی میخوام   دوست داشتی یه صلوات مهمونم کن   
نمیتونم برم امپول بزنم .بیرون نمیروم. بجای نوروبیون چی بخورم


خوردنیشو نمیدونم باید از داروخانه بپرسی که نمیخوام آمپولی بزنم به جاش چه قرصی بخورم اینارو داشته باشه

برای تو از خدا خیر و خوشبختی میخوام   دوست داشتی یه صلوات مهمونم کن   
نه....  تنبلی تخمدان دارم ولی تغذیمم ضعیفه

تنبلی تخمدان خودش باعث ریزش میشه

🥀 ایلان ماسک و بیل گیتس با اون عظمت نتونستن ازدواجشون رو نجات بدن...در این جهان به جنیفر لوپز و جانی دپ هم خیانت شده...دکتر هلاکویی که ویدیو هاش قبله خیلیاست ؛ دو تا طلاق داره...دونالد ترامپ به عنوان یکی از قدرتمند ترین مردان جهان یه رابطه موفق نداشته تا حالا....میبینی؟! پول ، زیبایی ،اندام خوب ، دانش ، فرهنگ ، قدرت و....هیچکدوم تضمین کننده یه رابطه خوب نیستن!!!...پس رها کن سرزنش رو...اون که بخاد بمونه با همین وضعیت امروزت میمونه...لذا دست به فرستنده خود نزنید مشکل از گیرنده است..👌

 برو سونو دکتر برات دارو بنویسه اگه فقط مشکلت تنبلی باشه و کمبود ویتامین اینا نداشته باشی حل میشه 

🥀 ایلان ماسک و بیل گیتس با اون عظمت نتونستن ازدواجشون رو نجات بدن...در این جهان به جنیفر لوپز و جانی دپ هم خیانت شده...دکتر هلاکویی که ویدیو هاش قبله خیلیاست ؛ دو تا طلاق داره...دونالد ترامپ به عنوان یکی از قدرتمند ترین مردان جهان یه رابطه موفق نداشته تا حالا....میبینی؟! پول ، زیبایی ،اندام خوب ، دانش ، فرهنگ ، قدرت و....هیچکدوم تضمین کننده یه رابطه خوب نیستن!!!...پس رها کن سرزنش رو...اون که بخاد بمونه با همین وضعیت امروزت میمونه...لذا دست به فرستنده خود نزنید مشکل از گیرنده است..👌
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792